|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
The Black Procession Updated 08.31.09 MACHINE HEAD / HATEBREED / BLEEDING THROUGH / ALL SHALL PERISH 01.23 - Stuttgart, GER - Schleyerhalle 01.25 - Offenbach, GER - Stadhalle 01.26 - Hamburg, GER - Grosse Freiheit 01.29 - Oslo, NOR - Rockefeller 01.30 - Stockholm, SWE - Arenan 02.03 - Copenhagen, DEN - Tap 1 02.04 - Amsterdam, HOL - Heineken Music Hall 02.05 - Brussels, BEL - Forest National 02.06 - Paris, FRA - Zenith 02.08 - Zurich, SWI - Volkshaus / Sportznetrum 02.09 - Milan, ITA - Alcatraz 02.10 - Vienna, AUS - Gasometer 02.12 - Munich, GER - Zenith 02.13 - Leipzig, GER - Haus Avensee 02.14 - Koln, GER - Palladium 02.16 - Plymouth, UK - Pavilion 02.18 - London, UK - Academy Brixton 02.21 - Birmingham, UK - Academy Birmingham 02.23 - Glasgow, UK - Academy Glasgow 02.26 - Manchester, UK - Manchester Apollo bron: http://www.machinehead1.com/tours.html Vreemde combinatie, als dit alles geen 325 pleuro kost aanwezig!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:+1 |
|
Nice! Aanwezig! |
|
Vind het maar niks in die Heineken Music Hall. Veel te groot, voor bands als bovenstaande. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Kaarten zijn in de verkoop: http://www.eventim.nl/cgi-bin/machine-head-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=360015$754562 |
|
38,50 en ik betaalde met die Black Crusade méér voor een combo van MH met Arch Enemy en drie rukbands; Shadows Fall, Dragonforce en Trivium. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Te groot voor MH? Dacht het niet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Voordeel van een grotere zaal? Mooi prijsje in ieder geval! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Shadows Fall is geen rukband! Ze zijn wel stom want ze waren toen te vroeg begonnen waardoor ik ze gemist heb |
|
quote: Hier hetzelfde. Een rukband is het misschien niet, misschien was het live nog wel tof geweest, maar ik zou het voor mezelf nooit opzetten. December vond ik vroeger wel een gaaf nummer. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Kaartjes ondertussen hier ook al weer een tijdje in huis Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
35 euro (Vorst Nationaal) is mij net iets te veel, ook al is de headliner de slechtste band uit de line-up (blasfemie, blasfemie). Ik pas I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Driewerf hoerekots, All Shall Perish komt niet meer: "Bad news for all of you who looked forward to see ALL SHALL PERISH as support at the MACHINE HEAD-HATEBREED Tour, the band is no longer supporting this tour." http://www.mad-tourbooking.de/pages/news.html Godverdomme! En geen reden erbij, niks. Hopen dat ze een vette vervanger regelen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Er komt geen vervanger. Nieuwe schema is per mail aan je verstuurd als het goed is... Boeit verder niet, ik kom toch alleen voor Hatebreed en MH Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Yep, had em gezien! Toch klote (voor mij dan he). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Slopen die HMH, ook zonder All Shall Perish. Hear me now, words I vowe, no fucking retreat! Por Vida |
|
beuken ouwe! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja man, kurze hosen aan, en aan het gas. Por Vida |
|
Jeweet! Wederom benieuwd naar Bleeding Through en siked voot HB En MH! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Heerlijke Martha, die bleke, vegan, pokdalige dame achter het klavier. Por Vida |
|
Met veganistische schedelbedekking Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als ze maar weer een veganischtisch mini-rokkie draagt vinnik alles goed Por Vida |
|
Vanavond!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kom jij ook nog naar Municipal Waste zaterdag? |
|
Hé man! Nope, moeders wordt 60 zaterdag Weekendje Grunn!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |