IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Black Procession: Machine Head + Hatebreed + Bleeding Through + All Shall Perish 04-02-10 HMH Amsterdam Vorige pagina
Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 04-02-2010 12:21 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Eerste keer dat ik MH mis in sinds 2002. En ik kan er niet echt rouwig om zijn.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-02-2010 14:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Boeiuh!

Straks beuken!

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-02-2010 11:03 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zwaar overgewaardeerde kutband. Hoe was het?

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Argus
Usericon van Argus
Posted 05-02-2010 12:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Je zal in dat geval blij zijn dat beide bands enorm heerschten, er veel gezopen is en ik een tweetal shirts en een trui rijker ben

(kon meteen vieren dat ik net ervoor door kreeg dat mijn high performance binnen de high performance schaal helemaal er door is )

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 05-02-2010 12:29]

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-02-2010 12:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Bleeding Through: Prima optreden, beetje kort. Jammer van het voetbalveld voor het podium.

Hatebreed: Hard, alle "hits" kwamen voorbij, behalve Proven .
Meeklappen, handen zwaaien etc. blijft toch jammer bij zo'n band.

Machine Head: Keihard geluid, wel redelijk zuiver. Volgens mij alle toppers wel voorbij horen komen.
De mannen hadden er zichtbaar zin in, prima.

Daarna samen met 2 gasten van Hatebreed de Wallen op gegaan en compleet naar de kloten gegaan. Die gasten moesten om 2 uur met de bus naar Brussel, maar dat is niet gelukt ben ik bang. Volgens mij werden we tegen 4en de kroeg uit gekickt hehe.

Kortom: geslaagde avond!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Eus
Usericon van Eus
Posted 05-02-2010 17:03 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog wat foto's.

Bleeding Through

Hatebreed

Machine Head

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-02-2010 14:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2010 12:32 schreef Count Steel het volgende:
Bleeding Through: Prima optreden, beetje kort. Jammer van het voetbalveld voor het podium.

+ 1, geluid was ook niet echt goed.

quote:
Hatebreed: Hard, alle "hits" kwamen voorbij, behalve Proven .
Meeklappen, handen zwaaien etc. blijft toch jammer bij zo'n band.

+ 1, mogen van mij snel terugkomen voor een headlineshow.

quote:
Machine Head: Keihard geluid, wel redelijk zuiver. Volgens mij alle toppers wel voorbij horen komen.
De mannen hadden er zichtbaar zin in, prima.

Mooi hard geluid inderdaad. Gave setlist ook! Van last.fm geplukt:

Clenching the Fists of Dissent
Imperium
Beautiful Mourning
Spine
Bay of Pigs
Days Turn Blue To Grey
Struck a Nerve
Aestatics of Hate
Old
The Burning Red
Exhale The Vile
Bulldozer
Fuck it All (Block)
------------------------------------------
Halo
Davidian

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-02-2010 16:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:

Voetbalveld

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-02-2010 16:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2010 16:01 schreef MetalJan het volgende:
Voetbalveld

Na de eerste fatsoenlijke breakdown was er een nogal duidelijk slagveld waar niemand meer durfde te staan.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-02-2010 17:05 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

vond machine head tegenvallen....hatebreed blies ze er zwaar uit naar mijn idee...

wait for me dragon, we'll meet in the sky

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 07-02-2010 12:51 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Nee, Hatebreed met z'n gooi je handjes in de lucht, naar voor en terug, dat was echt keihard....
Maar goed, wel lekker met de drummer en de bassist de A'damse wallen onveilig gemaakt samen met Count Steel

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-02-2010 21:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

En nog steeds geen idee hoe ik thuis ben gekomen. Goed spul man, die pure Jee's

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-02-2010 21:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2010 16:41 schreef Tenderstrike het volgende:
Na de eerste fatsoenlijke breakdown was er een nogal duidelijk slagveld waar niemand meer durfde te staan.

Idd, ik heb je nog een touchdown zien maken

Argus
Usericon van Argus
Posted 08-02-2010 11:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2010 17:05 schreef she_devil het volgende:
vond machine head tegenvallen....hatebreed blies ze er zwaar uit naar mijn idee...

Je moet Hatebreed ook niet vanuit de plee luisteren

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 08-02-2010 22:10 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 8 februari 2010 11:04 schreef Argus het volgende:
Je moet Hatebreed ook niet vanuit de plee luisteren
verrek...dat was het

wait for me dragon, we'll meet in the sky

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 08-02-2010 22:21 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

@ Steel, een groepsfoto met de mannen lukte niet, maar heb 1 stukkie film van 2 seconden die zegt genoeg

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-02-2010 22:29 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehe, 2 hele seconden nog wel.
Veel meer weet ik trouwens toch niet meer.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com