|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste keer dat ik MH mis in sinds 2002. En ik kan er niet echt rouwig om zijn. |
|
Zwaar overgewaardeerde kutband. Hoe was het? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Je zal in dat geval blij zijn dat beide bands enorm heerschten, er veel gezopen is en ik een tweetal shirts en een trui rijker ben (kon meteen vieren dat ik net ervoor door kreeg dat mijn high performance binnen de high performance schaal helemaal er door is ) [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 05-02-2010 12:29] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Bleeding Through: Prima optreden, beetje kort. Jammer van het voetbalveld voor het podium. Hatebreed: Hard, alle "hits" kwamen voorbij, behalve Proven . Meeklappen, handen zwaaien etc. blijft toch jammer bij zo'n band. Machine Head: Keihard geluid, wel redelijk zuiver. Volgens mij alle toppers wel voorbij horen komen. De mannen hadden er zichtbaar zin in, prima. Daarna samen met 2 gasten van Hatebreed de Wallen op gegaan en compleet naar de kloten gegaan. Die gasten moesten om 2 uur met de bus naar Brussel, maar dat is niet gelukt ben ik bang. Volgens mij werden we tegen 4en de kroeg uit gekickt hehe. Kortom: geslaagde avond! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hierbij nog wat foto's. Bleeding Through Hatebreed Machine Head De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: + 1, geluid was ook niet echt goed. quote: + 1, mogen van mij snel terugkomen voor een headlineshow. quote: Mooi hard geluid inderdaad. Gave setlist ook! Van last.fm geplukt: Clenching the Fists of Dissent Imperium Beautiful Mourning Spine Bay of Pigs Days Turn Blue To Grey Struck a Nerve Aestatics of Hate Old The Burning Red Exhale The Vile Bulldozer Fuck it All (Block) ------------------------------------------ Halo Davidian |
|
quote: Voetbalveld |
|
quote: Na de eerste fatsoenlijke breakdown was er een nogal duidelijk slagveld waar niemand meer durfde te staan. |
|
vond machine head tegenvallen....hatebreed blies ze er zwaar uit naar mijn idee... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nee, Hatebreed met z'n gooi je handjes in de lucht, naar voor en terug, dat was echt keihard.... Maar goed, wel lekker met de drummer en de bassist de A'damse wallen onveilig gemaakt samen met Count Steel Por Vida |
|
En nog steeds geen idee hoe ik thuis ben gekomen. Goed spul man, die pure Jee's Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Idd, ik heb je nog een touchdown zien maken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Je moet Hatebreed ook niet vanuit de plee luisteren Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:verrek...dat was het wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
@ Steel, een groepsfoto met de mannen lukte niet, maar heb 1 stukkie film van 2 seconden die zegt genoeg Por Vida |
|
Hehe, 2 hele seconden nog wel. Veel meer weet ik trouwens toch niet meer. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |