IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Black Procession: Machine Head + Hatebreed + Bleeding Through + All Shall Perish 04-02-10 HMH Amsterdam Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-08-2009 21:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

The Black Procession Updated 08.31.09
MACHINE HEAD / HATEBREED / BLEEDING THROUGH / ALL SHALL PERISH

01.23 - Stuttgart, GER - Schleyerhalle
01.25 - Offenbach, GER - Stadhalle
01.26 - Hamburg, GER - Grosse Freiheit
01.29 - Oslo, NOR - Rockefeller
01.30 - Stockholm, SWE - Arenan

02.03 - Copenhagen, DEN - Tap 1
02.04 - Amsterdam, HOL - Heineken Music Hall
02.05 - Brussels, BEL - Forest National
02.06 - Paris, FRA - Zenith
02.08 - Zurich, SWI - Volkshaus / Sportznetrum
02.09 - Milan, ITA - Alcatraz
02.10 - Vienna, AUS - Gasometer
02.12 - Munich, GER - Zenith
02.13 - Leipzig, GER - Haus Avensee
02.14 - Koln, GER - Palladium
02.16 - Plymouth, UK - Pavilion
02.18 - London, UK - Academy Brixton
02.21 - Birmingham, UK - Academy Birmingham
02.23 - Glasgow, UK - Academy Glasgow
02.26 - Manchester, UK - Manchester Apollo

bron: http://www.machinehead1.com/tours.html

Vreemde combinatie, als dit alles geen 325 pleuro kost aanwezig!!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-08-2009 21:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Idem en idem hiero in huis

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2009 21:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2009 21:19 schreef Count Steel het volgende:
Vreemde combinatie, als dit alles geen 325 pleuro kost aanwezig!!

+1

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-09-2009 21:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nice! Aanwezig!

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-09-2009 11:05 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Vind het maar niks in die Heineken Music Hall. Veel te groot, voor bands als bovenstaande.

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-09-2009 11:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-09-2009 11:44 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

38,50 en ik betaalde met die Black Crusade méér voor een combo van MH met Arch Enemy en drie rukbands; Shadows Fall, Dragonforce en Trivium.

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Argus
Usericon van Argus
Posted 04-09-2009 11:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2009 11:05 schreef Alterprince het volgende:
Vind het maar niks in die Heineken Music Hall. Veel te groot, voor bands als bovenstaande.

Te groot voor MH? Dacht het niet

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Usericon van Argus
Posted 04-09-2009 11:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2009 11:44 schreef Alterprince het volgende:
38,50 en ik betaalde met die Black Crusade méér voor een combo van MH met Arch Enemy en drie rukbands; Shadows Fall, Dragonforce en Trivium.

Voordeel van een grotere zaal?

Mooi prijsje in ieder geval!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-09-2009 12:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 september 2009 11:44 schreef Alterprince het volgende:
Shadows Fall is geen rukband!

Ze zijn wel stom want ze waren toen te vroeg begonnen waardoor ik ze gemist heb

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-09-2009 13:50 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 4 september 2009 12:01 schreef Judge M. het volgende:
Shadows Fall is geen rukband!

Ze zijn wel stom want ze waren toen te vroeg begonnen waardoor ik ze gemist heb

Hier hetzelfde. Een rukband is het misschien niet, misschien was het live nog wel tof geweest, maar ik zou het voor mezelf nooit opzetten. December vond ik vroeger wel een gaaf nummer.

Argus
Usericon van Argus
Posted 18-11-2009 16:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 21:48 schreef Tenderstrike het volgende:
Nice! Aanwezig!

Kaartjes ondertussen hier ook al weer een tijdje in huis

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-11-2009 20:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

35 euro (Vorst Nationaal) is mij net iets te veel, ook al is de headliner de slechtste band uit de line-up (blasfemie, blasfemie). Ik pas

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-01-2010 16:48 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Driewerf hoerekots, All Shall Perish komt niet meer:

"Bad news for all of you who looked forward to see ALL SHALL PERISH as support at the MACHINE HEAD-HATEBREED Tour, the band is no longer supporting this tour."

http://www.mad-tourbooking.de/pages/news.html

Godverdomme! En geen reden erbij, niks. Hopen dat ze een vette vervanger regelen.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Argus
Usericon van Argus
Posted 22-01-2010 10:52 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Er komt geen vervanger. Nieuwe schema is per mail aan je verstuurd als het goed is...

Boeit verder niet, ik kom toch alleen voor Hatebreed en MH

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-01-2010 11:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Yep, had em gezien!
Toch klote (voor mij dan he).

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 25-01-2010 23:40 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Slopen die HMH, ook zonder All Shall Perish. Hear me now, words I vowe, no fucking retreat!

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-01-2010 23:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

beuken ouwe!

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 25-01-2010 23:59 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ja man, kurze hosen aan, en aan het gas.

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-01-2010 0:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Jeweet!

Wederom benieuwd naar Bleeding Through en siked voot HB En MH!

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 26-01-2010 1:31 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Heerlijke Martha, die bleke, vegan, pokdalige dame achter het klavier.

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-01-2010 1:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Met veganistische schedelbedekking

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 26-01-2010 1:34 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Als ze maar weer een veganischtisch mini-rokkie draagt vinnik alles goed

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2010 11:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Vanavond!!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 04-02-2010 12:02 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Kom jij ook nog naar Municipal Waste zaterdag?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2010 12:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hé man!
Nope, moeders wordt 60 zaterdag
Weekendje Grunn!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com