|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Toxic Holocaust (us) Goatwhore (us) Skeletonwitch (us) Doornroosje Nijmegen Vrijdag 27 november Open: 20.00 Aanvang: 20.30 Entree: € 12 Info & Tickets: www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-10-2009 21:24] |
|
Joehoe, Goatwhore. Heen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaaf. Ga er zeker proberen bij te zijn |
|
Nog een mooi verjaardagsfeestje. Spijtig dat ik dan al bij Swallow The Sun in de Baroeg ben. |
|
Nice, Toxic Holocaust...aanwezig |
|
Misschien wel aanwezig! |
|
Zeker aanwezig. Is weer veel te lang geleden dat ik toxic holocaust heb kunnen zien. |
|
Ken de bands alleen van naam, maar eens checken. Maar toch vast wel aanwezig |
|
vette shit hier wil ik heen Toxic Holocaust en Skeletonwitch fuckin hell wat vet niet hier, wel daar |
|
oh ja, enige show in NL. |
|
Yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah!!!!! Geitehoerrr!!!!!! Aanwezig: - Daan Access How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Beter! Toxic Holocaust en Goatwhore. |
|
Skeleton witch is anders ook niet mis!! |
|
Ken ik niet, maar zal het binnenkort nog wel even checken. |
|
quote: Dat zeggen ze wel meer |
|
Staat trouwens nog geen notificatie van de datum op de site's van betreffende bands... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: ik schreeuw het iig niet van alle daken! |
|
*kick* |
|
Zeker aanwezig, gave lineup! |
|
Kaarten zijn besteld, dus zeker aanwezig |
|
Op speciaal verzoek van Toxic Holocaust zal Heretic de avond openen! |
|
Nice. Heretic op cd vind ik niks aan, maar live zijn ze wel gaaf. Zin in! |
|
Ze zullen vast nog wel kaarten verkopen vrijdagavond? Dan kan ik er nog even over nadenken. |
|
Mwoah, ik denk niet dat het uitverkocht raakt. |
|
Ik houd het op een misschien, even kijken of ik dan nog wat op mijn bankrekening heb staan. |
|
quote: Nais, een lekker potje black&roll www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |