![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De BULLDOZER??? ![]() |
|
Zin in! ![]() ![]() |
|
Running Order Freitag - 21. Mai 15:00 - 15:35 KETZER 15.55 - 16.40 NECROS CHRISTOS 17.00 - 17.45 KATATONIA 18.15 - 19.15 SABATON 19.45 - 21.00 BLOODBATH (exklusive Deutschland-Show!) 21.30 - 23.00 THE DEVIL´S BLOOD (Special Show!) Samstag - 22. Mai 12.45 - 13.25 ORDEN OGAN 13.45 - 14.25 EVILE 14.45 - 15.25 BULLDOZER 15.45 - 16.30 ARTILLERY 17.00 - 17.45 RAVEN 18.15 - 19.15 EXHORDER (exklusive Deutschland-Reunion-Show!) 19.45 - 21.00 ACCEPT 21.30 - 23.00 KREATOR Sonntag - 23. Mai 12.00 - 12.40 SACRED STEEL 13.00 - 13.40 KEEP OF KALESSIN 14.00 - 14.40 CRASHDIET 15.00 - 15.45 ORPHANED LAND 16.15 - 17.00 VIRGIN STEELE (Classic Metal Set!) 17.30 - 18.30 NEVERMORE 19.00 - 20.10 SONATA ARCTICA 20.25 - 20.45 KARAOKE-GEWINNER-JAM 20.50 - 21.20 MAMBO KURT („Umbaupausen-Moderation“) 21.45 - 23.00 RAGE & LINGUA MORTIS ORCHESTRA ![]() |
|
Het programma is dit jaar zeer zwak, evendoch gaan we met 12 man zaterdag en zondag lekker van de sfeer en locatie en sommige bands genieten. Blijft prima festival. " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Pfff, anderhalf uur The Devils Blood? Wat een ellende. ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, die hadden gewoon als opener moeten staan ('s morgens om 5 uur, dan is 't ook nog donker) en Bloodbath fijn als headliner. Vrees dat ik er nu helemaal niet bij kan zijn op de vrijdag ![]() ![]() |
|
Amen ![]() |
|
quote: En even gedag komen zeggen bij Goddes of Desires merch stand. ![]() =) ![]() |
|
Gaat helaas niet lukken dit jaar. Jammer, is wel een van de leukere festivals. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
We gaan je zien op Metalfest volgende week.Onmeunig zin in!! ![]() =) ![]() |
|
Gezellig! Doen we een drankje! ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Hehe, jullie staan toch ook al menig jaartje op Rockhard of niet? Zie jullie wel eens stof happen in dat straatje daar... ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Denk het wel.Voor mij is het voor de 2e x. En ja zand/stofhappen. ![]() Ga je ook?Dan ook ff gedag zeggen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-05-2010 16:23] =) ![]() |
|
Nog 2 dagen. ![]() =) ![]() |
|
NYB waar wassie nou in Dessau? But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ja waar was jij?Ik was vaak genoeg aan het buurten bij Harm.En bij het optreden van Leaves Eyes stond ik nog vooraan te zwaaien. ![]() Maar ja nu moet ik werken dus kan je me zeker niet missen. Kom je me een cocktailtje brengen? ![]() =) ![]() |
|
haha ok niet meegekregen, was te druk met het niet ge-electrokuteerd worden haha. Cocktail wordt lastig aangezien ik komend weekend niet op Rockhard ben vanwege de Metalfests in Tjechie en Hongarije. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Hm ow ben ik misschien inde war met een andere Sander? ![]() Check je gayspace-mail.hahaha. Nou ja veel plezier dan op die andere Metalfests. ![]() =) ![]() |
|
quote: Zwak excuus hoor! Zin in!!!!!!!!!!! ![]() De weersvoorspelling verandert ook echt steeds constant zeg ![]() Maar ja, het is er al wel weer beter op geworden vergeleken met vanmorgen gelukkig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 18-05-2010 23:03] ![]() |
|
![]() ![]() =) ![]() |
|
Nee, jij wel wou je zeggen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja sollie ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Weersvoorspelling wordt steeds beter,warmer,rond 21gr. en eerst zou alleen zondag beetje regenen maar dat is nu naar maandag op geschoven.Beterrr!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-05-2010 0:45] =) ![]() |
|
Arbeit is party, slapen doen we wel weer als we thuis zijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |