|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat je ons zomaar in de steek laat Maar gelukkig ben je er volgend jaar wel bij! quote: Hm... ging het over die kerel waar ik naast zat? |
|
Geen idee meer hoe of wat precies, maar volgens mij vond ie je wel lief zoals ik het in de nachtbar zag, hehe |
|
Ja ok, wij begrijpen elkaar. Lekker dom gelul hier Hoe dan ook, het was de perfecte opener voor het festivalseizoen |
|
Absoluut, op naar Deathfeast |
|
Inderdaad!! |
|
Maar ja als de line up voor mij gaaf is dan ga ik ook een x meefeesten het hele weekend,volgend jaar dus... Alhoewel....het viel vorig jaar en dit jaar ook weer tegen qua mannelijk en vooral vrouwelijk schoon. Daarom dat ik het niet erg vind om te werken. En idd,op Deathfeast gaan er slachtoffers vallen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-05-2010 1:45] =) |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend. Sabaton Bloodbath The Devil's Blood Raven Accept Kreator Keep Of Kalessin Crashdiet Nevermore Rage De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Tjah dat vroeg ik me zelf eigenlijk af. Het kwam gewoon niet over. Ik trok de zang ook echt niet. Op plaat klinkt ie een beetje als een geit, maar dat klinkt beter dan de extreem gaye gilletjes die hij live produceert. Maar ik zat eerlijk gezegd ook in conversatie op de trappen, dan komt het vanzelf al wat minder over dan wanneer je voor het podium staat. quote: Was inderdaad een gaaf optreden, op jouw schoen in m'n gezicht na [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-05-2010 22:51] |
|
Sorry! @Eus: jij bent er snel bij K heb nog niet eens de tijd gehad om al m'n foto's uberhaupt te bekijken! |
|
De paar foto's die ik snel heb gemaakt omdat iedereen stond te dringen vooraan zijn gaver.Alleen foto's van KoK,SA en Crashdiet. dag Eus,ik zag je vrouwtje nog staan voor het podium bij KoK. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 24-05-2010 23:24] =) |
|
hoe was Exhorder? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |