IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nazxul Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-09-2009 22:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Eén der beste black metal bands ever



iedere release hoogtij der opwellend zwart geweten

http://www.myspace.com/nazxul






[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-09-2009 22:41]


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-09-2009 22:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Een der besten wil ik nog niet zeggen, maar het is wel een hele gave plaat. Wat ik vooral knap vind is dat die gasten echt black klinken (sympho) zonder in die typische Australische thrash-furie te vervallen...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-09-2009 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Black Seed... ik geil er nog op


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-09-2009 0:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Fijne muziek! Alleen die zang. Staat me te zacht of zo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 0:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje als Blut AUs Nord , uit AUstraliË


signature


miikja
Usericon van miikja
Posted 05-09-2009 1:38 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Was voor mij iig wel één van de beste black metal optredens ooit, in Sydney '99. Alleen die corpse paint, in zo'n warm land, dat blijft niet lang zitten.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 1:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

swetty!


signature


miikja
Usericon van miikja
Posted 05-09-2009 1:44 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

25 oktober in Arnhem op Aurora Infernalis Festival, staat op myspace!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 1:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben Belg

sponsort me


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-09-2009 9:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuw album aan het downen... het zal me benieuwen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-09-2009 14:30 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Keek naar het album uit, maar het blijkt toch niet helemaal mijn ding te zijn. Waarom ik er naar uitkeek vraag ik me nu dan ook sterk af


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 9:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Godverdomme, wat heerst die nieuwe plaat, zeg!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 9:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Moet ik gaan luisteren naar de zoveelste oninspirerende bandnaam uit een bepaald boek?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 9:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 9:21 schreef spectre het volgende:
Moet ik gaan luisteren naar de zoveelste oninspirerende bandnaam uit een bepaald boek?

Volgens mij is het geen LotR-naam, mocht je dat bedoelen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 9:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 9:21 schreef spectre het volgende:
Moet ik gaan luisteren naar de zoveelste oninspirerende bandnaam uit een bepaald boek?


Wat wil je. Ze bestaan al sinds 1993. Dat was toen nog über-true!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 9:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Uh hu, en mijn naam is niet spectre


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 9:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 9:29 schreef spectre het volgende:
Uh hu, en mijn naam is niet spectre

Wel dan? Ik ken wel de Nazgul uit LotR, maar geen Nazxul.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-09-2009 9:33]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 9:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Detail. Het komt er van. Even een x-je erin voor extra scenepoints


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 9:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

http://home.cs.tum.edu/~baueran/html-data/music/nazxul/index.htm

What exactly does the word "Nazxul" mean? Is it the demon Nazgul from J.R.R. Tolkien's work or is it reference to the satanic belief of Xul?
Nazxul is derived from a great many things. The ones you mention have a certain relevance to us in a manifest way. But largely it is the cult of Nazxul, the Church of the Hekal Xul. These are the true birthmarks of the true meaning. These meanings cannot be scrawled across payes, these things can't be uttered to lonely ears. The secrets of the Hekal XUL, the brotherhood of the Nazxul, the covenant they will covet. The truth is everywhere but the answer remains silent.

Al zeggen ze wel dat Tolkien ze beïnvloed heeft, komt de naam er niet (echt) vandaan Maar goed, je had de juiste insteek te pakken in ieder geval


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 9:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Een unicum! Ik krijg gelijk van Zeikthor!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 9:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 9:36 schreef spectre het volgende:
Een unicum! Ik krijg gelijk van Zeikthor!

Als je zo gaat doen was het dus mooi de laatste keer!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 10:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 9:21 schreef spectre het volgende:
Moet ik gaan luisteren naar de zoveelste oninspirerende bandnaam uit een bepaald boek?


En wat te denken van het zoveelste industrial/black-metal bandje dat een computerterm in zijn bandnaam verwerkt. Origineeeeeeeel!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 10:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 10:13 schreef Count Usher het volgende:
En wat te denken van het zoveelste industrial/black-metal bandje dat een computerterm in zijn bandnaam verwerkt. Origineeeeeeeel!

Hoeveel zijn dat er dan?

Ik ken er een (zonder é's, wat ziet dat er kut uit zeg...). O nee, twee, maar <code> is niet vergelijkbaar met CHD.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2009 10:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik denk dat hij geïnspireerd was door zijn ziektebeeld

iets met een spectrum


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 10:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 10:13 schreef Count Usher het volgende:
En wat te denken van het zoveelste industrial/black-metal bandje dat een computerterm in zijn bandnaam verwerkt. Origineeeeeeeel!


Je dacht, de 2de keer ga ik het anders spelen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 10:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 10:18 schreef spectre het volgende:
Je dacht, de 2de keer ga ik het anders spelen?


Nee hoor, iets met advocaat van de duivel en zo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen