IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nazxul Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-09-2009 11:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 10:13 schreef Count Usher het volgende:
En wat te denken van het zoveelste industrial/black-metal bandje dat een computerterm in zijn bandnaam verwerkt. Origineeeeeeeel!


Zijn dat er veel dan? Zie het al voor me...

Microsoft Satan?
666 Windows?
Black Apple?
Suicide Alt+F4?

Oh wat heerlijk slecht...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-09-2009 11:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 11:10 schreef ColdheartMinor het volgende:
Zijn dat er veel dan? Zie het al voor me...

Microsoft Satan?
666 Windows?
Black Apple?
Suicide Alt+F4?

Oh wat heerlijk slecht...


Agression Overload, Black Hole Generator, Blackstream, Blazing War Machine, Carrier Flux, ID:Vision, Interactive Desires, Kera.Zero. Kommand, Machinerie Perfect, Razor Key Exit, Sintech, Spektr, Supra Plazma, en T3chn0ph0b1a.

Om er enkele te noemen...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-09-2009 11:24 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gezondheid dan ook @ laatste.

Nee dan past een Control Human Delete prima in dat rijtje.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-09-2009 11:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 11:19 schreef Count Usher het volgende:
Agression Overload, Black Hole Generator, Blackstream, Blazing War Machine, Carrier Flux, ID:Vision, Interactive Desires, Kera.Zero. Kommand, Machinerie Perfect, Razor Key Exit, Sintech, Spektr, Supra Plazma, en T3chn0ph0b1a.

Om er enkele te noemen...

Uhm, OK, jouw begrip van computerterm is wel erg rekbaar. De meesten zijn gewoon algemene technologie-/natuurkundetermen, zeker in de context van de bandnaam (generator, machine, flux, machinerie, tech, plazma, techno). Sommigen snap ik gewoon niet wat wat het met tech/pc te maken heeft, maar snap ik wel waarom je ze zo zou opvatten (stream, ID). Sommigen zijn computertermen maar kunnen evengoed wat anders zijn, soms door de context van de bandnaam (overload, interactive, kommand, key). Ééntje is gewoon klinklare onzin, spektr heeft echt geen reet met pc of tech te maken

Maar goed, je hebt in zoverre gelijk dat er (veel) meer bands in industrial black zijn die tech-namen of techachtige namen gebruiken. Pure overduidelijke pc-termen echter niet zoveel, eigenlijk alleen CHD en <code> dus

edit: ander leuk detail, slechts 4 van die bands bestonden vóór CHD; waaronder Spektr

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-09-2009 11:36]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2009 14:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kijk een naam moet ergens vandaan komen, bovenstaande namen zijn nog altijd orgineler dan gejat uit die ene boekenreeks, mede omdat 100den metalacts dat reeds gedaan hebben, nu betreft het hier geen nieuwe band, dus dat hebben ze mee. Blijft een feit dat ik suf vindt.. maar dat is meer een smaakverschil denk ik.

Verder boeiend natuurlijk, als de muziek tof is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


miikja
Usericon van miikja
Posted 08-09-2009 20:38 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 8 september 2009 9:21 schreef spectre het volgende:
Moet ik gaan luisteren naar de zoveelste oninspirerende bandnaam uit een bepaald boek?


Je moet helemaal niks natuurlijk. Inspiratieloze was trouwens een betere woordkeuze geweest maar dat terzijde. Het gaat om de muziek en daar ben je zo te zien zelf ook net achter gekomen


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 12:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Toch weet ik uit ervaring dat zulke dingen wel hand in hand gaan met de gebrachte muziek, zelfde geldt voor albumartwork.

Mijn voorselectie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 12:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 12:37 schreef spectre het volgende:
Toch weet ik uit ervaring dat zulke dingen wel hand in hand gaan met de gebrachte muziek, zelfde geldt voor albumartwork.

Mijn voorselectie


Dus Burzum, Gorgororth, Cirith Gorgor, Isengard, Morgoth, Dimmu Borgir (Shagrath), Blind Guardian, Nazgul en Nazxul en Gandalf staan kwalitatief op hetzelfde (voor jou onwaardige) niveau. Dat lijkt me wel een zeer doordachte voorselectie.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 12:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jep, voor een ander is dat een gitarist met kort haar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 13:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Of uit hun nek lullende toetsenisten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 13:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vriend, als jij je band Gandalf noemt doe ik geen poging.

Ik weet dan voor mijn eigen smaak dat de muziek 90% van de gevallen dan ook oninteressant is voor mij. Een bizar slechte hoes doet datzelfde, ik weet dat niet iedereen zo kritisch is, geeft ook verder niet.

Dit valt ook eerder in de smaakafdeling, ik ben er van overtuigd dat creativiteit over de hele linie (muziek, art, etc) merkbaar is.


[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-09-2009 13:44]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 13:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 13:41 schreef spectre het volgende:
Vriend, als jij je band Gandalf noemt doe ik geen poging.

Ik weet dan voor mijn eigen smaak dat de muziek 90% van de gevallen dan ook oninteressant is voor mij. Een bizar slechte hoes doet datzelfde, ik weet dat niet iedereen zo kritisch is, geeft ook verder niet.

Dit valt ook eerder in de smaakafdeling, ik ben er van overtuigd dat creativiteit over de hele linie (muziek, art, etc) merkbaar is.



Zie mijn vorige post.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 14:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zal ik de Belg-kaart spelen?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 14:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 14:30 schreef spectre het volgende:
Zal ik de Belg-kaart spelen?


Is dat ook onderdeel van je voorselectie?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-09-2009 14:49]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 15:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bij wel meer hollanders hier


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 10-09-2009 15:35 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2009 11:19 schreef Count Usher het volgende: T3chn0ph0b1a

Vette band.

[Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 10-09-2009 15:36]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 15:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 15:25 schreef spectre het volgende:
Bij wel meer hollanders hier


De bodemlijn? Óf je loopt een berg goeie platen mis (op basis van een redelijk zwakzinnige voorselectie) óf je lult maar wat en hoopt nu met de Belg-kaart wat bijval te vinden. Beide mogelijkheden zijn vrij beangstigend.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-09-2009 15:46]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 15:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jij vind het misschien zwakzinnig, ik niet. En volgens mij heb ik de reden waarom ook gegeven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 15:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 15:51 schreef spectre het volgende:
Jij vind het misschien zwakzinnig, ik niet. En volgens mij heb ik de reden waarom ook gegeven.


Je gaat uit van een mening en noemt dat een feit. Als redenering slaat dat nergens op.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-09-2009 15:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Spectre heeft in het verleden wel vaker onzinnige dingen gepost, weliswaar onder een andere pseudoniem, maar toch.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 16:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 15:55 schreef Count Usher het volgende:
Je gaat uit van een mening en noemt dat een feit. Als redenering slaat dat nergens op.
Het spijt me


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-09-2009 16:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 15:57 schreef Lionheart het volgende:
Spectre heeft in het verleden wel vaker onzinnige dingen gepost, weliswaar onder een andere pseudoniem, maar toch.

spectre is mijn pseudoniem hoor!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-09-2009 16:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2009 16:27 schreef spectre het volgende:
Het spijt me


http://www.postcards.org/postcards/pix/0701/070104_x.swf


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2009 16:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Btw, klinkt geinig.. maar ik vind er weinig an


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-09-2009 0:09 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ik ook nie. weinig doordacht, beetje simpel. En ben het daar helemaal mee eens, dat je dat zeker wel aan de rest vh pakket (hoes, naam, uitstraling, bla) kunt zien. Is hun eigen creativiteit, en die reikt mij ook niet ver genoeg. Sfeertje en gevoel zit er wel in, dat is wel goed. Maar gewoon wat simpeler allemaal. Net als oldskool hardcore tov, ik noem een zijstraat, tech.death. Zie hoe bv die hoezen dr uit zijn, hoe ze dr bij lopen, titels, teksten, hoe die muzikanten qua creativiteit en uiting daarvan/van zichzelf zijn. 'k Wil niet heel erg generaliseren, maar wel een beetje.

*aait spectre over bolletje*

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-09-2009 0:16]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen