|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de man is een een extreem rechtse druiloor. fascistisch |
|
Beetje kortzichtig, maar wel een gezond principe. Die blanke boeren hebben het land ook maar gejat of op andere manier onrechtmatig verkregen.. oprotten ermee dus. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heb je enig idee hoe de blanke boeren in Zimbabwe daar tekeer gaan ten koste van de autochtonen ?? Waarom denk je dat die blanke boeren daar met de dood bedreigd worden ? Het zijn motherfuckers die niet het land, maar hun eigen portemonnee spekken. Met andere woorden: Mugabe, kick some ass !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
gezond principe??? volk bedreigen verkiezingen saboteren. de man denkt heus niet aan zijn volk hoor. zijn volk haat hem maar is bang voor zijn leger. macht |
|
quote: die man is erg slim… die man is niet echt sociaal… die man houd niet van blanke boeren… who gives a shit… gewoon ver van mijn bed show, ik denk ook niet dat ze in zimbabwe wakker zouden liggen als deze situatie zich in nederlnad had voorgedaan None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Jeeezus jij bent lekker bezig vandaag. Waar haal je die wijsheid vandaan ??? Dat soort dingen kun je toch niet zomaar beweren ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: he meneertje, ik houd me gvd elke dag met die onzin bezig, ik studeer het, sorry dat ik meer weet dan jij. |
|
Misschien kan de VN het bestuur over Zimbabwe overnemen . |
|
quote: ben je ongesteld ofzo??? man wat een gepijp None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: wel een heel schattige opmerking hoor nog 1 keer: SOEVEREINITEIT |
|
quote: is dat een freudiaanse verspreking |
|
quote: Alleen het feit dat je het studeert, maakt jou nog niet het Orakel. Je vorige posts maken je niet echt geloofwaardig in mijn ogen... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: kun je dat even in gewoon nederlands zeggen, ik heb immers niet gestudeerd None of us are saints - Albert Fish |
|
ja politiek en muziek, precies het zelfde maar goed. van sommige dingen heb ik, wel verstand. en in andere gevallen wil ik gewoon het laatste woord hebben (wel goed hoor, je mening basseren op posts in wel 1 topic, erg wetenschappelijk) |
|
quote: ik neem aan dat dit ironisch bedoeld is (aangezien elke 6 jarige weet wie freud is) |
|
Geen geflame aub. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: fruit ken ik wel.... maar dat eet ik dan ook al mij hele leven None of us are saints - Albert Fish |
|
basseren ? is dat een freudiaanse verspreking ? Waar maak ik me ook druk om...Jullie studenten weten het immers idd toch altijd beter. Ik ben maar iemand die vanaf zijn elfde dagelijks het journaal volgt... Gaan we nou weer lief doen ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: haal jij dan een emmertje water??? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Ik zei ook verder niets over de rest van zijn praktijken. Ik zei alleen dat ik het zeer terecht vind dat ie die aso-boeren het land uit kiept.. alsof die zo goed geweest zijn voor de economie en de voedselvoorraad. En verder.. tja, heel vervelend en alles, maar ik kan het niet helpen dat ik meer geef om de natuur, de planten en de beesten die zich niet kunnen verweren dan een land wat in opstand kan komen. Mensen zijn slecht! En ik word alleen maar pissig van mensen die om dit soort dingen de grootste stampij gaan maken terwijl ze (indirect) de ene soort na de andere om zeep helpen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
weer lief doen? je hebt nog nooit lief tegen me gedaan maar over ellende in de wereld gesproken, misschien maar een topic openen over de autralische concentratie kampen (stop alle azielzoekers lekker weg in de woestijn waar men geen last van ze heeft) |
|
quote: daarom is het ook zo frustrerend dat mugabe "wraak" wil nemen. als er nu gewoon geen wraak genomen zou worden maar gewoon geprobeert werd samen te werken........ als......... |
|
quote: HAHA Dat pretendeer ik al jaren !!! Ik ga dan nu voor het eerst lief doen...Je bent tenslotte een meid van 19 en normaliter doe ik daar mijn best voor..hehe. Wil je bijvoorbeeld iets drinken ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Tja.. als, als, als... Als ze in het Midden-Oosten nou gewoon vriendjes met Amerika wilden worden. Als de Israeliers en Palestijnen nou gewoon in vrede naast elkaar gingen leven. Als Rusland nou gewoon de Tsjetsenen hun zin gaf. Als de Spanjaarden nou de Inca's met rust hadden gelaten. Als de Romeinen nou eens lekker in Rome waren blijven zitten... Het zit gewoon niet in de natuur van de mens om vreedzaam te zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: oke ik ga lief doen (ik zet me gewoon over mijn humeur heen, hopsa) 18 btw en thee zou lekker zijn |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |