|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
do 19 nov 09 Alice In Chains Alice In Chains werd in 1987 in Seattle opgericht. Net als de stijl- en stadsgenoten van Soundgarden verwerkte de band veel hardrock en heavy metal-invloeden in haar rockmuziek. Met haar donkere en melancholische teksten en akoestische nummers waren ze ook een van de meest populaire bands in de grunge-stroming. Alice In Chains' grootste succes is het album Dirt. Zanger Layne Staley werkte ondertussen mee met supergroep Mad Season, en in 1998 bracht Cantrell een soloalbum (Boggy Depot) uit. Omdat de andere Alice in Chains-bandleden (Sean Kinney en Mike Inez) en vaste producer Toby Wright ook aan dit album meewerkten, rees het vermoeden dat Alice in Chains zo goed als opgeheven was. In april 2002, twee maanden voor het verschijnen van Cantrells nieuwe album Degradation Trip, overleed Staley aan een overdosis heroïne en cocaïne. De groep is inmiddels weer samen, en heeft versterking gekregen van leadzanger William DuVall. In 2006 deed de groep onder meer Wâldrock, het Belgische Graspop Metal Meeting, het Duitse dubbelfestival Rock Am Ring/Rock Im Park en het Oostenrijkse Novarock aan. Tijdens Rock Am Ring werd Alice in Chains bijgestaan door James Hetfield die Would? kwam meezingen. Op 29 september brengt de band voor het eerst in tien jaar weer een nieuw studioalbum op de planken, genaamd Black Gives Way To Blue. Genres: metal , pop-rock Algemene informatie: Aanvang 20:00 | Zaal open 19:00 | VVK vanaf 12-9-2009 Tickets € 30,00 | Servicekosten € 3,45 | Dommelsch Zaal http://www.013.nl/event/3016_alice_in_chains Heeeeeeeeeeeeeeen! |
|
Ik ook! |
|
ik denk dat ik nog maar eens ga inderdaad, in de melkweg is het me prima bevallen!! |
|
wtf 30 pleuro? Beetje erg duur imo... |
|
Er stond vanochtend drie man voor de kassa bij 013. Had het wel wat drukker verwacht. Maar de kaartjes zijn binnen. |
|
|
|
quote:Ga het eens luisteren en of zien jij vooringenomen scepticius |
|
Pearl Jam heb ik op de radio geluisterd, vergane glorie. Bij AIC ga ik er voor het gemak maar even van uit dat hetzelfde geldt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Your loss, not ours |
|
quote: lijkt je, maar het is echt helemaal te gek |
|
Idd, hier ga ik ook zeker bij zijn, nieuwe plaat van AIC wordt ook zeer goed, staan al twee nieuwe tracks op de myspace van hun en ze klinken te gek ! Wat mij betreft is AIC helemaal terug ! |
|
quote: |
|
Ausverkauft |
|
quote: ah goeie zaak, beter voor ze Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mooi dat ik mijn kaartje al binnen heb dan |
|
quote: dan moet ik maar weer een keertje overslaan... damn. |
|
quote:Je kunt hier kaarten winnen: http://www.lordsofmetal.nl/competition.php |
|
done |
|
quote: negers zijn per definitie geen echte zangers?... ik denk dat ze zonder die cokeverslindende aap een betere band zijn geworden, ik ga ga ze voor de derde keer in deze line up eens fijn aanschouwen (ik hoop dat ze een lenny kravits cover doen!) |
|
Nieuwe plaat is erg sterk en die nieuwe zanger is gewoon echt goed. Ook live! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Vanavond! Er is geen voorprogramma. AIC zal om 21.00 uur beginnen. |
|
hoe groot is de kans dat ze voor de deur nog kaartjes verkopen? |
|
quote:het is uitverkocht dus de kans is vrij klein |
|
quote: uiteraard doel ik op negers met een handeltje... |
|
ah ja, die zullen er altijd wel lopen ja |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |