![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad. Gister toevallig die cd, Diabolical Conquest, nog geluisterd ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ben sinds kort Incantation gaan waarderen, 't duurde nogal een tijdje voordat ik ze echt goed vond. Wat is een echte aanrader, of, wat zien jullie als Incantation's beste album? ![]() |
|
diabolical conquest en onwards en mortal throne/upon the throne (heb ze allebei) geweldige band!!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
BUMP! Nieuw nummer: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nog altijd een erg fijne band dit. Dat wilde ik toch graag even mededelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Af en toe heel vet om naar te luisteren, al vond ik die plaat uit 2006 wat minder. Nu we toch aan het mededelen zijn. ![]() |
|
een van mijn absolute favorieten ![]() |
|
Geen enkele post sinds de nieuwe plaat? Blaast simpelweg alles weg. Alles. Weg. Hoes doet tevens denken aan Rode Ridder-thematiek, ze kennen gun pappenheimers. Meteen ook verantwoordelijk voor de horde copycats uit Nieuw-Zeeland, Australië of Canada. Putting the "Death" back in death metal! Gene Vader hein. En nu gaan we vegen ![]() |
|
ik vond de nieuwe wel leuk maar niet een van hun beste. ![]() |
|
Samen met Immolation al eeuwen koploper in de 'wat een vreselijk saaie meuk' competitie. Ik heb Onward to Golgotha en Diabolical Conquest hier staan en nog altijd vraag ik me af of die 5 gulden die ik toen betaald heb niet veel te veel is geweest. Pruttelende erwtensoep. Dat is het. Hafgufa ![]() |
|
Typische bands waarbij het meer om de sfeer draait dan het brute m.i. Immolation heeft altijd wel een redelijk plomp geluid en saaie vocalen gehad, ook niet mijn ding. Incantation staat echter als een huis vind ik. Ik kan nu ook een heel pleidooi afvuren over meerwaarde-DM, verschillende lagen maar da's vrij elitair en daar doen we niet aan mee hein. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Immolation vind ik op zich ook leuk. Vreemde melodie lijnen enzo. Geef mij liever dat dan een gemiddelde andere amerikaanse dm band. ![]() |
|
Is dit nou die naziband? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Craig Pillard die met zijn project Sturmführer wat 'kritiek' krijgt zat een tijdje in Incantation, dus ook Incantation is 100% nazi-muziek. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
:3 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Moeten zichzelf dringend gaan heruitvinden. Immolation hetzelfde, precies plastiek die laatste En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Het klopt nog ook. Maar géén vermelding op MA En nu gaan we vegen ![]() |
|
Neue liveclip: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-04-2016 16:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
best wel een saai nummer. Waar zijn alle rare wendingen die ze vroeger altijd hadden. ![]() |
|
Die drummer heeft een snor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kyle from Incantation has a mustache. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Ja, die ja. ...he probably is the person referred in Anal Cunt's song "Kyle From Incantation Has A Mustache" from the "I Like It When You Die" record. Nee, het is een andere Kyle met een snor, denk ik. Hafgufa ![]() |
|
"Hi, I'm Kyle from Incantantion, and I... have a mustache". https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |