IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Incantation Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2017 22:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geniaal nummer van AC.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2017 23:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Al ben ik ook nog steeds weg van "I sent concentration camp footage to America's funniest home video's".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-07-2017 17:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-10-2017 12:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De nieuwe is gek genoeg mijn eerste kennismaking. Bruutheid afgewisseld met doomy grooves. Kan ik zeker wat mee. Is de nieuwe exemplarisch voor de rest?

PS de zeer heldere productie is evengoed prima te hachelen.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-10-2017 0:59 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

op zich maar de laatste paar platen zijn wel wat minder geinspireerd.
Onwards to Golgotha, Mortal Throne of Nazarene en Diabolical Conquest zijn de 3 echte essentiele platen. Al moet ik zeggen dat ik elke album tot en met Primordial Domination draai en alle kleinere releases ook.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-10-2017 0:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind Profane Nexus toch een stuk genietbaarder dan de 2 vorige platen. Had bij Vanquish in Vengeance en Dirges of Elysium toch wat het gevoel dat de rek er wat uit was. Op deze plaat klinken ze meer gefocust, strakker en geïnspireerder dan op die 2 platen. Veel sterkere songwriting ook.


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2019 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inmiddels bekend met Onward en Diabolical. Ik word hier wel blij van. Fijn spul!



BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 25-09-2019 10:33 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2019 9:29 schreef Dirge for november het volgende:
Inmiddels bekend met Onward en Diabolical. Ik word hier wel blij van. Fijn spul!


Dan zou ik dit ook maar eens checken



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-06-2020 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



21 augustus komt het nieuwe album uit.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-07-2020 17:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2020 21:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2023 19:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen