|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.persistencetour.de: We're very proud to let you know that we have the final line-up for PERSISTENCE TOUR 2009! As you can see it will be an amazing mixture of bands as every year! IGNITE BIOHAZARD AGNOSTIC FRONT WALLS OF JERICHO DEATH BY STEREO EVERGREEN TERRACE NO TURNING BACK 27.11. Torhout – De Mast (Belgium) 28.11. Oberhausen – Turbinenhalle (Germany) 29.11. Eindhoven – Klokgebouw (Netherlands) 30.11. München – Backstage Werk (Germany) 01.12. Wien – Gasometer (Austria) 02.12. Würzburg – Posthalle (Germany) 03.12. Paris - Elysée Montmartre (France) 04.12. Saarbrücken – Garage (Germany) 05.12. Dresden – Alter Schlachthof (Germany) 06.12. Hamburg – Docks (Germany) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Leuke line-up! Niet bijster origineel, maar Walls Of Jericho is altijd goed! |
|
Hoe heerschend! Biohazard op een kwartier lopen van huis Tales from the hard side.. HARD SIDE!! |
|
Leuke line-up Eens kijken of ik hierbij aanwezig kan zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2009 23:10] |
|
Hmm vind de line-up en stuk minder sterk dan afgelopen jaar. Afwezig. |
|
Misschien wel aanwezig. Wil Ignite weleens live zien en Biohazard is leuk meegenomen. |
|
Aanwezig, Biohazard en Ignite, wordt feest. |
|
Dat veranderd de zaak. Edit: Wel raar dat Gama Bomb daar tussen staat. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 16-09-2009 20:29] |
|
Knuckledust en Kickback Hoe vet! |
|
In een dag veranderen van mening, ja het kan. Ik ben aanwezig. |
|
Hehe, ik dacht al, daar wil Rapemond nu wel bij zijn. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Even los gaan op Pelbu, je weet toch. |
|
Vette poop! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nette toevoegingen Goddomme, dat wordt een mooi verjaardagsweekend |
|
Ohja dit is de dag na Speedfest, geniaal weekend word dat weer dan. |
|
quote:En 2 dagen na Swallow The Sun in Baroeg |
|
Je moet wel bijna twee dagen gaan om alle bands te zien.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik zie Knuckledust en Kickback overigens (nog) niet op de website van Persistence tour staan. http://www.persistencetour.de/pages/main.html |
|
Hmmm idd, ik heb het van Metalfan hoor [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-09-2009 19:26] |
|
Kaarten voor Oberhausen zijn binnen. Leuk genoeg....net of het weer 1993 is Per dag verschillende line-up: 28.11. Oberhausen - Turbinenhalle (GER) + ALL FOR NOTHING + FOLSOM + COPYKILL 29.11. Eindhoven - Klokgebouw (NL) + GAMA BOMB + NAPALM DEATH + BORN FROM PAIN + FOLSOM + CRUSHING CASPARS Bron: http://www.persistencetour.de/pages/main.html -- Bron toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 19-10-2009 10:35] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dus in Eindhoven wordt het: IGNITE BIOHAZARD AGNOSTIC FRONT WALLS OF JERICHO DEATH BY STEREO EVERGREEN TERRACE NO TURNING BACK GAMA BOMB NAPALM DEATH BORN FROM PAIN FOLSOM CRUSHING CASPARS volgens die site... Ach ja, zolang Biohazard maar speelt |
|
Die schijnen ook met nieuw werk te komen.... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Napalm Death in 't klokgebouw... da wet ik ok ni. |
|
Alweer Born From Pain.... Edit: En klote dat Knuckledust niet meer speelt. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 19-10-2009 13:32] |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |