IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Persistence tour 2009 (Ignite, Biohazard, Agnostic Front e.a.) 29-11-2009 Eindhoven Vorige pagina
attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 06-11-2009 15:34 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

De kaarten voor Oberhausen zijn binnen, dus Eindhoven sla ik over, of ik moet de LOM prijs winnen

10.10.1942 - 20.11.2011

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-11-2009 12:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb een kaartje over voor vandaag. Voor €15 kan je hem overnemen. Mail naar markzuurhout AT hetemail.com.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 29-11-2009 19:51 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

OBERHAUSEN (Geniale zaal!):

Copykill
Thuisband, maar die had ik liever gemist...
All for Nothing
Sympathieke band, maar de buikspieren van de zangeres moeten nodig getraind worden, en dan niet voor het buikje!
Folsom
Wat deed deze band hier?
NO TURNING BACK
Beste band van het eerste kwartet en een opmaat voor wat ging komen
EVERGREEN TERRACE
Verrassend prettig, maar de tweede stem bevalt me meer dan de hoofdzanger
DEATH BY STEREO
Ai....bar en boos, vooral door het abominabele geluid
WALLS OF JERICHO
Werelds! Op plaat kan ik er niet zoveel mee, maar binnen 2 nummers stond ik in de pit. Fuck the American Dream!
AGNOSTIC FRONT
Dikke afknapper! Het pensioen moet nu echt ingaan!
BIOHAZARD
Ondanks monitor probleem en een flink over de plas zijnde Evan een leuke show. Pantera covertje, Vengeance is mine als nieuw nummer
IGNITE
Gedegen, maar niet helemaal overtuigend door de preekjes en het acoustische intermezzo.

10.10.1942 - 20.11.2011

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2009 19:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Een paar uur nadat de laatste ruizen uit onze oren van Speedfest vertrokken waren vertrokken we maar weer richting het Klokgebouw.
De eerste band die we zagen was No Turning Back en deze gaven wederom een gave show weg.
Van Walls Of Jericho heb ik tot op heden het laatste album nog niet gehoord en waarschijnlijk hoef ik deze ook niet te horen, aangezien deze nummers me live ook werkelijk niks deden. Het oude werk was wel gaaf.
Helaas, maar voorspelbaar was het bij Gama Bomb redelijk rustig. De band zelf was uiteraard wel weer gaaf. Gelukkig stond er voor het podium nog een gast die ook een erg gave show weggaf
Tja Agnostic Front...het blijft natuurlijk gaaf om de nummers te horen, maar Roger Miret kan beter getransporteerd worden naar een dierentuin. Het lijkt tegenwoordig net een zeehond(Denkt inderdaad weer aan Volbeat). Nee helaas, dit was een tegenvaller.
Biohazard viel me in tegenstelling tot de show op Waldrock in 2008 absoluut niet tegen.

Ook dit was weer een erg gezellig dagje!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-12-2009 20:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Moh, zelfs The American Dream doet je niets live?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2009 20:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hehe nee niet echt. Het nummer beukt natuurlijk wel, maar in mijn oren doet het niet veel

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-12-2009 20:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kan wel natuurlijk Ik vind het altijd het hoogtepunt van hun show, samen met A Little Piece of Me.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2009 20:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Tja ieder zijn ding natuurlijk he
Wat me wel opvalt is dat tegenwoordig Candace zang minder krijsend, maar meer gruntend is. Dit zie ik wel als een pluspunt overigens.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-12-2009 10:51 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Wat een beest van een wijf is dat geworden zeg! Die armen

Dit vormde wel een prachtig contrast met de grijns van oor tot oor waar ze in Duitsland over het podium banjerde.

10.10.1942 - 20.11.2011

Eus
Usericon van Eus
Posted 03-12-2009 22:20 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hierbij nog een paar foto's.

Gama Bomb

Agnostic Front

Death By Stereo

Evergreen Terrace

Biohazard

Born From Pain

Ignite

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-12-2009 10:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 december 2009 22:20 schreef Eus het volgende:

Evergreen Terrace

Gigantische kutband maar dat shirt is natuurlijk wel

Gave foto's!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com