|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindhoven-Apeldoorn is ook erg ver hoor. Ik ga wel 3 kwartier fietsen voor MDB. |
|
wwar's je auto |
|
quote: ik 5uurtjes in totaal.... maar dat doen we wel vaker... dus ach |
|
quote: Bij MDB ga ik wel aan het bier! Dan lijken ze nog even goed als vroeger. |
|
quote: heb je ze nog gezien met de violist?? op Dynamo95 hebben ze echt diepe indruk op me gemaakt |
|
Mensen pas op! McDoom gaat aan het bier! Licht het leger maar vast in! |
|
quote: wat wou mcdoom doen dan al e dronke is , kleuters liggen dan al in bed duz hij kan geen lolly's meer afpakken |
|
On topic!!! Ik heb ze in 1995 ook gezien, maar dan als voorprogramma van Iron Maiden in de IJsselhal(galmbak eerste klas) in Zwolle. |
|
heb mdb laatst in Patronaat nog gezien, errrrrrg goed |
|
quote: op de site staan nooit concerten... dat bedoelde ik met gebrek aan reclame Je moeder. |
|
wat achterlijk....vind je t gek dat ze dan de zaal niet vol krijgen, wtf is t nou voor moeite om dat er even op te zetten |
|
zelfs bij de heideroosjes (groooote naam) en after forever stond er nix op de site hoewel deze 2 aardig bezocht zijn Je moeder. |
|
is er dan ook al een datum bekend of iets? |
|
ach, als Officium Triste maar wel komt.... het liefst natuurlijk My Dying Bride, maar ik geloof nooit dat het door gaat ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ik vrees ook het ergste... iedereen moet btw even naar het gigant forum komen en daar zeggen dat ze het willen zien (10x onder andere namen mag ook ) Je moeder. |
|
quote: Huh? In Gigant? Wanneer? Gigant forum : http://www.gigant.nl/forum |
|
NU EVEN EEN BELANGRIJKE OPROEP: IEDEREEN REAGEREN OP HET MY DYING BRIDE TOPIC OP HET GIGANTFORUM OP DE HIERBOVEN GEGEVEN LINK!!! HOE MEER MENSEN REAGEREN, DES TE EERDER ZAL HET ZOVER KOMEN!!! en jah mcdoom, dat was de derde band diek vergeten was... Je moeder. |
|
ach t is een tour duzz t is alles of niks, anders was t geen probleem dan kwam gewoon alles behalve mdb |
|
meerrrrr reacties bitte Je moeder. |
|
Waar komen al die geruchten vandaan joh?? Ik heb daar niets maar dan ook niets over gehoord. Ook de websites van genoemde bands geven geen info |
|
tsjah, via via... schijnt namelijk een nieuwe planner te zijn die meer metal wil en deze tour is op komst... vandaar... Je moeder. |
|
Apeldoorn, dat ligt in Gelderland toch?? Is dat makkelijk te bereiken met de trein? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
gaat een trein vanaf amersfoort, deventer en zutphen dus wel redelijk te bereiken Je moeder. |
|
Maar ik moet vanuit Rotterdam komen, dus als het op een andere dag dan vrijdag of zaterdag komt wordt het al een stuk moeilijker, ik zal eens bij de NS kijken maar dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |