|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Is hier ooit nog eens wat van gehoord eigenlijk? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
is bullshit ik heb es in de kalender gekeken... niks te zien |
|
Dat dacht ik al eigenlijk, maar als het zo was zou ik het toch niet willen missen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ALS ze komen dan ga ik wel kijken enzow ook alleen maar om dat er dan weeres een (grote) band in de gigant te zien is... maar dat zou ook echt alleen maar de enige reden zijn! maar op wacken vond ik er iig geen kut an... [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 01-10-2002 21:46] |
|
Wah, gaat Anathema een optreden geven....??? Wow, dat zou zo zalig zijn!!! |
|
quote: maar jij vind ook alleen Death Metal leuk, je hebt My Dying Bride nooit leuk gevonden, dus jij vond er voordat ze begonnen al geen reet aan.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: kerel... bijna iedereen die ik hb gesproken over wacken en MDB zegt dat ze kut waren... ennuh... daar komt bij, ik heb niet alleen deathmetal gekeken daar, ook black zoals immortal, cob, borknagar, en daar komt bij ik ben geloof ik wel ff die ENIGE persoon uit APELDOORN die heb ge crowdsurfd bij DORO maar al met al......zzzzmaken verschillen!! |
|
quote: laatste heb je gelijk in... maar dat eerste weer niet helaas, er waren ook mensen die het erg goed vonden, en het was gewoon goed, sommige mensen kunnen die sfeer die erbij hoort nou eenmaal niet aan, en dan gaan ze weg en dringen en dat verpestte de sfeer bij My Dying Bride wat toch wel de beste band op Wacken was, samen met Green Carnation en Haggard ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ja godver!! haggard had ik nog wel willen zien... maar ik was zo godvergeten moe dat ik bij iedere stap die ik zetten de energie gewoon uit me voelde stromen... voelde me dus wel genoodzaakt om eerder naar me tent te gan... maar het was dus gvd 01.15 toen ik voort laatst op me klokkie keek..... volgend jaar proberen me beter over-end te houwe over het gehele festival gezien dan. |
|
Ahem, on topic. |
|
quote: ze komen toch niet in de Gigant, vinden ze daar te duur denkek, stakkers.... maar het zou nog steeds cool zijn.. maar ipv My Dying Bride mag Forest of Shadows wel komen ofzo.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Of alleen Anathema, zou nog beter zijn... dat ze dan meteen in Gent ergens komen |
|
quote: o ja!! Anathema zou ook komen, hebben ook wel indruk op me gemaakt live.... heb er 1 cd van, wel erg goewd de perfecte Line Up voor in Gigant: Anathema Forest of Shadows Officium Triste Morphia heb je een leuke line-up, alleen Anathema past er niet niet echt bij.... hehe ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
heb gemaild is allemaal gelul... helaas, geen mdb jammer want ze waren cool op wacken ondanks dat ik er maar weinig van had gezien om andere redenen... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-10-2002 8:39] Je moeder. |
|
Alleen Anathema hoeft van mij nou ook weer niet. Laat dan alleen Officium Triste maar komen! |
|
quote:of brainpower |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |