|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dacht dat detenation uit zeist kwam, maar zijn idd echt super rete goed!!! |
|
haha ik kan lekker lopus naar huis, komen al mensen pitten dus rajacker, als nood aan de man is........... |
|
quote: heb je nog 2 plekkies dan |
|
opzich wel, wie is de tweede??? |
|
ikke Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Een maat van mij die ook graag mee wil |
|
naam? |
|
Hey Marcel, Weet je of Joop Wolters eigenlijk nog in Arabesque speelt? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Hij heet Jan. Hij was er in arnhem ook bij. Niet zo groot blond middellang haar. |
|
anders moet je tegen die tijd maar ff mailen vrijdag ofzo, concert is donderdag pas., verwcht geen comfi situation, heb of luchtbedden of isolatie matjes, maar het is een slaapplek, en je kunt naar een cool concert. hoe duur het is weet ik eigenlijk niet. |
|
quote: heu? donderdag? Bij mij is 19 mei een zondag maar als het zou kunnen heel graag en confi hoeft ook niet echt hoor. als ik maar ff de ogen kan sluiten |
|
oeja zondag, fourtje van mij bedoelde het wel goed overigens |
|
quote: Ik mail je wel ff rond vrijdag tnx alvast |
|
ja en dan maar mensen klagen dat ik zo'n zeurpiet ben |
|
quote: aahh *aai over bolletje* |
|
whahaha... jan... ja dat was die hjongen die al die misjes probeerde teversieren... hahah geniaal! margoed.. ik wilde opzich wel komen naar de staddijk, is het neit dat ik een beter concertje heb in de 013 te KILLBURG: FLESH MADE SIN, OCCULT und HYPNOSIA!!!!!!! THRASH OR DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
quote: Yup. |
|
Heet jij godverdomme Marcel?? |
|
quote: Neui maar Marcel's reactie bleef uit en ik voelde dat die jongen echt zat te smachten om een antwoord |
|
*schop* Laten we ff een lijstje maken met wie er komen... - Redelijk - mcoenen - ghoulliette - |
|
- Redelijk - mcoenen - ghoulliette - zjosuah |
|
- Redelijk - mcoenen - ghoulliette - zjosuah - rajacker (en aanhanger) |
|
Kijk dit gaat ergens heen Een vriend van me mailde me net ook al dattie komt met een paar vrienden. Wordt een gezellige boel morgen! |
|
mijn gezelschap lijkt één voor één af te bellen eerst waren er minstens 7 en daarvan blijven er in 't beste geval maar 2 van over Maar d' OCEANEN zullen er staan !! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |