|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik ben er ook, nou als dat niet gezellig is weet ik het ook niet meer komen als het goed is ook nog wat niet zm'érs |
|
dus...ik ga er straks ook heen enzo |
|
- Redelijk - mcoenen - ghoulliette - zjosuah - rajacker (en aanhanger) - Shredhead (+ aanhang) o ja, herkennins-kenmerk: kijk uit naar Triple 7 stickers, woehahahahh! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 19-05-2002 12:17] |
|
en waar was iedereen??? julie hebben echt wat gemist. zowel de slechtste (reviver)en de beste band (sun caged) van nederlandse bodem. en danse macabre was ook nog eens lekker om met de voetjes van de vloer te gaan. |
|
awww thanks rebecca ! we hadden het goed naar onze zin Was indeed erg gezellig .. en ja, ik had ook wat andere mensen verwacht die er dus niet waren ... Ach ja, 7 juni krijgen jullie herkansing in de baroeg !!!! |
|
Wie was jij nou Ghouliette? |
|
ikke was dat meisje had broek en rok aan, later een detanation girly. was niet dat vampieren meisjes dat continu foto's van de zangers aan het maken was, hoe irrtitant, ach ja misschien heeft ze nog niet door dat een band niet slechts uit een zanger bestaat. Ik zag er eigenlijk heel burgelijk uit, en was steeds aan de cola maarre wie ben jij dan? |
|
quote: Ik was ook aan de cola en had een knalrood t-shirt aan Ik geloof dat ik wel weet wie je bent nu |
|
quote: o o is dat goed?? heb me toch netjes gedragen toch |
|
die keren dat ik keek wel ja |
|
quote: uit staddijk bedoel je? dat is inderdaad heel erg kut met het ov daar! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
het is trouwens ook een best naar stukje fietsen. haha en het is makkelijk verdwalen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |