![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jurrasic Park ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Dat is toch die band met oa. Bertus Westerhuis? ![]() |
|
yeps, Frankenstein nummers en een paar covers meende ik. En een goeie zanger met humor ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
damn, das best jammer. toch altijd wel goed geweest voor degelijk potje vermaak ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wellicht present. Wordt wel midden in de nacht terug rijden, maar ik heb me altijd verdomd goed vermaakt met GoD. ![]() |
|
Wow, Almere.. mijn thuisbasis? Als het meezit kom ik ook even langs ![]() ![]() |
|
Aanwezig! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Keuzes.... =) ![]() |
|
quote: http://www.sprattus.com.ar/ [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 07-11-2009 21:38] ![]() |
|
Aanwezig! niet hier, wel daar ![]() |
|
Ik kom alleen als Marleen ook weer meedoet!!! ![]() |
|
Ook aanwazig, zoals altijd onder voorbehoud hehe. Je moeder. ![]() |
|
Jaapiooo niet naar Poepfront? ![]() |
|
Nee, veel te druk en de bands zijn toch kut. Wat speelt er? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Gewoon.. zoals altijd.. bands. Ga je dan overnachten in Almere of woont je dame daar in de buurt? ![]() |
|
Nope, dame woont in Ommen. Maar ik ben toch perma-bob dus ';s nachts weer lekker noar huus. Gaan dubbeldaten met Roy en Mascha. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Supergezellig! ![]() Oh Ommen ja, hmm.. sinds kort of heb je een nieuwe? ![]() ![]() |
|
Nee, zelfde nog. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Oh zie.. dacht al iets als -farrrr aaaaawaaaaaaaay- hehe. ![]() |
|
Hm, de flyer staat hier nog niet, zie ik. Bij deze: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-11-2009 8:25] Bareuh... ![]() |
|
Aanwezig ![]() ![]() |
|
mooie flyer trouwens... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Jammer dat GoD stopt, had graag laatste show willen zien maar Almere is me toch te ver weg! Gaaf dat Jurassic Park ook speelt trouwens. see you at occultfest! ![]() |
|
quote:Watje.... zo ver is het nu ook weer niet vanaf Ford... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: en blind... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |