|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jurrasic Park www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat is toch die band met oa. Bertus Westerhuis? |
|
yeps, Frankenstein nummers en een paar covers meende ik. En een goeie zanger met humor www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
damn, das best jammer. toch altijd wel goed geweest voor degelijk potje vermaak Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wellicht present. Wordt wel midden in de nacht terug rijden, maar ik heb me altijd verdomd goed vermaakt met GoD. |
|
Wow, Almere.. mijn thuisbasis? Als het meezit kom ik ook even langs |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
Keuzes.... =) |
|
quote: http://www.sprattus.com.ar/ [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 07-11-2009 21:38] |
|
Aanwezig! niet hier, wel daar |
|
Ik kom alleen als Marleen ook weer meedoet!!! |
|
Ook aanwazig, zoals altijd onder voorbehoud hehe. Je moeder. |
|
Jaapiooo niet naar Poepfront? |
|
Nee, veel te druk en de bands zijn toch kut. Wat speelt er? Je moeder. |
|
Gewoon.. zoals altijd.. bands. Ga je dan overnachten in Almere of woont je dame daar in de buurt? |
|
Nope, dame woont in Ommen. Maar ik ben toch perma-bob dus ';s nachts weer lekker noar huus. Gaan dubbeldaten met Roy en Mascha. Je moeder. |
|
quote: Supergezellig! Oh Ommen ja, hmm.. sinds kort of heb je een nieuwe? |
|
Nee, zelfde nog. Woonde idd eerst elders, in Wolvega. Je moeder. |
|
Oh zie.. dacht al iets als -farrrr aaaaawaaaaaaaay- hehe. |
|
Hm, de flyer staat hier nog niet, zie ik. Bij deze: [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-11-2009 8:25] Bareuh... |
|
Aanwezig |
|
mooie flyer trouwens... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jammer dat GoD stopt, had graag laatste show willen zien maar Almere is me toch te ver weg! Gaaf dat Jurassic Park ook speelt trouwens. see you at occultfest! |
|
quote:Watje.... zo ver is het nu ook weer niet vanaf Ford... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: en blind... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |