|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
iTunes it is |
|
heb er al tientallen gehad, afhankelijk van de codecs. signature |
|
quote: Media player classic + k-lite codec. http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm Of anders VLC Media Player: http://www.vlcmediaplayer.info/download/netherlands-download.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-09-2009 2:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
thanx, jammergenoeg kom ik steeds nog andere tegen signature |
|
.iso bvb signature |
|
foorbar2000 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Sinds wanneer is dat een codec? Da's een image van een cd of dvd die je met de meeste brandersoftware gewoon kunt branden. Met wat geluk kun je hem ook uitpakken met een unzip programma. 7zip bijvoorbeeeld. Of bekijken / luisteren met http://www.daemon-tools.cc/eng/home [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-09-2009 18:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
o. hmm... signature |
|
Ik gebruik al tijden Amarok (1.4 want 2.x is bagger). Echt een enorme aanrader, 1 nadeel het is alleen voor Linux (windows draait alleen 2.0 beta en dat is kut). |
|
Gewoon WMP hier. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 MPC met een zooi codecs voor de natuurfilms. |
|
Huidige iTunes (met o.a. cover flow) is trouwens wel een stuk beter dan de vorige versies (voor Windows dan). Op Mac werkt het standaard stukken beter. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hier ook gewoon Windows Media Player, bevalt prima! |
|
Windows Media Player omdat 'ie zo fijn geminimaliseerd kan worden naar de taakbalk. En verder voor filmsch VLC. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Foobar2000 met plugins. |
|
En wat is daar zo " " aan dan? Gewoon interesse hoor, ik ken het namelijk niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: hij is lelijk grijs zonder blije windows kleuren. dat alleen al. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Je kan het zelfs elke kleur geven die je wilt! Het is naar wens aanpasbaar, speelt bijna alle bestandsformaten af, verbruikt weinig resources em het heeft veel plugins en instellingen. |
|
Hmm, eens proberen dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Winamp kan geminimaliseerd worden naar het systeemvak, en iTunes kan ook in een vergelijkbaar menu'tje op de taakbalk gekwakt worden "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: nooit op dat idee gekomen eigenlijk hahahhaah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Winamp 2.95, lekker old-school, doet precies wat het moet doen. |
|
Winamp 5.551 dat is hard of niet dan, bakker? |
|
quote: Systeemvak.. In die taakbalk functie heb je nog wel gewoon een paar functieknoppen. En verder houd ik niet zo van fruit op mijn pc. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
GOM, erg fijn. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |