|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Greetings leukaemic earthlings, A new dawn for heavy "music" has risen. This music wil not only give you pleasure, but it will also give you cancer. We've recorded our songs in Chernobyl near reactor 4, so they will probably infect your eardrums with tumours through soundwaves.So...don't thank us for the music.. With lyrics varying from abuse of deformed children to fullblown asscancer this music tells the heartwarming tale of post-blast Chernobylian beïngs fighting for acceptance to have sex with post-mortem deformed infants. Join our holy alliance and visit: http://www.myspace.com/chernobylbabymetal Chernobylbaby for life!! Cancerous greetingz, CBB Crew [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2009 15:30] |
|
Nou, dankzij dat verhaal wil ik niet eens de moeite nemen om dit te beluisteren. |
|
This is just in!! We've received a Chernofax with the following message: Verstikking is gay with his pet dog. Updates will follow |
|
Grappen over kanker zijn leuk, dit niet. Je moeder. |
|
Kankerkansloos inderdaad. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
de nummrs zijn wel grappig Chernophile Asscancer (in the ass) echt? Nu, Cadaveria en Izegrim staan bij de vriendjes signature |
|
Hoe kansloos Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jongens nog aan toe. |
|
quote:Oh, ik zou zo graag vriendjes worden met deze band Wanneer spelen ze in Nederland?! Die moet ik zien |
|
quote:Greycloack ook |
|
Denk meer dat het Zwolse inteelt is dan wat anders.. |
|
Denk niet dat het zwolse inteelt is.. Wat het ook is, het is geniaal.. |
|
Dit is duidelijk beneden mijn niveau Against God and Government |
|
quote:Inloggen onder een andere naam maakt het niet minder sneu |
|
quote: D'at wilt wat zeggen :p |
|
quote: Aan je sterrenbeeld te zien vind jij deze shit helemaal niet sneu..Daarbij ben ik geen rus,kerel.. |
|
Een bandhoer? |
|
Laten we het daar maar op houden, ja.. |
|
quote: ja, en dat was al zo hoog Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nee, jij! |
|
quote: wat mot je? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Een koud pilsje, alvast bedankt. |
|
quote: ja godsamme kleine moeite alsjeblieft kerel, dat het je bekomen mag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Goede band. |
|
Typisch signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |