|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, en in januari 2013 is er ook een optreden in Leeuwarden.. band en locatie onbekend. Wat wil je nu eigenlijk zeggen? :') |
|
Goed nieuws, keerl! |
|
Vette line-up. |
|
Stormrider weer als headliner ? |
|
hmm, ik zie dat ik Bash ook al diverse keren in het Zet Emmers gespot topic had moeten vermelden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-09-2009 1:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Wat wil jij nu eigenlijk zeggen??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Liever niet... zout eens op met je zouteloze kut band... Kom dan liever met Sun Caged man... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-09-2009 1:40] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Doe dan voor de verandereng maar eens Time Machine. Probleem met die laatste 2 bands is alleen wel dat Stormrider aan het eind van de dag net wat geschikter is voor een dronken massa metaalhoofden, Doomy. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-09-2009 1:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lekker boeiend... luister er maar eens nuchter naar... dan hoor je ook dat het geen fuck voorstelt... (ZOUTELOOS is precies het juiste woord als je het mij vraagt) [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-09-2009 2:00] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Niet iedereen heeft poep in zijn oren, jongen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij gelukkig wel... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja, als jij vindt dat die heren niet kunnen spelen ligt dat aan mij. Of begreep ik je verkeerd en bedoelde je dat jij niet van wat oudere meezingers houdt en dat dus de geldende norm is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote:Dus het is wel weer op die parkeerplaats beneden bij de voormalige Goudvishal? |
|
Other bands play... |
|
quote: Dat zou heerschend zijn! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Dat is wel de bedoeling! |
|
quote: MANOWAR KILLS! heersend |
|
Leuk dat het weer is maar dat valt komend jaar samen met het Neurotic Deathfest. En aangezien Carcass daar speelt, denk ik toch echt dat ik dan in Tilburg ben. Maar goed bezig in elk geval |
|
quote: Je weet wie je kan boeken voor een half uur oldskool grindcore toch Bash? Boeiender |
|
SuperRrrr!! Maareh... wie doet de bookingzzz?! Ik weet nog wel wat leuke bands hehehe |
|
quote: Boeiender |
|
|
|
quote: Neurotic op Koninginnedag? Had ik niet verwacht. |
|
Zag idd net dat op 4 sept de post geplaatst is over Deathfest... Wel balen, ik ga naar Kings natuurlijk, lekker dichtbij, maar veel mensen met een iets langere reisafstand zullen wellicht voor Deathfest kiezen... Djeez wat een komma's gebruik ik toch. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |