|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hé, wat een vet nieuws, zeg. Beterrrr! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zijn er al bands bekend ondertussen? Moet kiezen uit een aantal festivals/concerten die dag dus de organisatie mag wel met nieuws komen . |
|
Is dit ter vervanging van metal in de W1? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: De eerste twee namen zijn (al een tijdje) bekend: Tormented (SWE) http://www.tormented.nu Interment (SWE) http://www.interment.se |
|
quote: Hopen dat deze bands nog ergens anders spelen, want dan zit ik op Neurotic www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Quote: ideeën zijn altijd welkom ... Tsja, daarmee doelde ik natuurlijk op Toxocara of Deadcell (11th Hour gaat via TMR) |
|
quote: Zou gezellig zijn! Boeiender |
|
Buiten dat t zowiezo altijd super gezellig is in Arnhem dan... ben r iig bij!! + nog meer |
|
quote: Ik ben er ook bij. Boeiender |
|
quote:Zeg dat wel. Wel 2 bandjes om eens te bekijken. |
|
quote: Weet dat Fidom ze hierheen haalt en moeite had ze ergens te plaatsen, dus er is nog hoop. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:En anders maar heen en weer rijden [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 06-01-2010 12:39] |
|
Ben toch wel benieuwd wanneer er eens meer namen gaan komen. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 29-01-2010 15:01] |
|
Belphegor zoekt nog een show op 30-4... |
|
er komen geen band smeer bij, het hele festival gaat niet meer door heb ik vernomen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
zoals ik vernomen heb, heeft degene die verantwoordelijk was voor de programmering verzaakt en kreeg desbetreffende persoon de zaken niet meer rond.. het hele festival is van de baan... Zover ik begrepen hebt doet de organisatie volgend jaar wel weer een poging... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Damn dat is wel balen. |
|
quote: Hmm, (nog) niets van vernomen. Boeiender |
|
dit is het enige wat ik gehoord heb vorige week.. weet er verder niets van Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik weet dat Bash het moeilijk had qua boeken van bands en begroting, zal hem wel even mailen. Boeiender |
|
mischien kan Bash eea ophelderen. wel jammer, vond het een geweldig festival...... |
|
quote: Ah, je hebt nog een bak geld liggen ? Mooi, Kings of Metal gaat dus door ?!? |
|
quote: Hehehe, ik investeer straks al in een ander festival. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |