|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
CoolPerson Robin = new CoolPerson('Robin'); Robin->getPwn3d(); |
|
Hihi, laat maar. Myspace player was sowieso kut. Even snel zelf playertje gemaakt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Heeft niet echt met programmeren te maken, maar toch: vandaag in een datacentrum geweest (Gyroscoopweg in Amsterdam). Echt te bizar gewoon, wel heel gaaf eens gezien te hebben! |
|
quote:Dat zijn op zich nog redelijke prutsers daar... Daar loop je echt zo in en uit.. |
|
Je kwam er niet doorheen als je niet je legitimatiebewijs afgaf in ieder geval. |
|
Gezien het adres denk ik dat we telecity bedoelen. Ik weet niet hoe Judge daar in en uit wil lopen. @WR: in beide hallen geweest? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Nee maar als je eenmaal in de ruimte bent dan heb je vrij spel en kun je nog steeds de nodige schade aanrichten. |
|
quote: Vreemd aangezien je zelfs als eigenaar van de apparatuur daar niet zonder begeleiding van en naar je racks mag lopen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat hebben ze dan goed verbeterd. Ik spreek over 3 jaar geleden. Toen kreeg je de sleutels van de kast en een druppel voor de lift en dat was het dan wel.. |
|
quote: Alles is gelijkvloers daar.... Wat bedoel je met kast? Het rack? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Yup. En ik ken toch 2 datacenters in die straat en het werkte bij allebei zo.. Naja... Dat besteed ik tegenwoordig allemaal uit |
|
quote: Geen idee, er stonden geen aanduidingen op het gebouw hehe. Dat is 'm, was Versatel Datacenter, is nu van Tele2. |
|
Ah, ok. Nee dat is niet die van telecity. Ik denk dat michiel ook een andere bedoeld dan. 'Mijn' zooi staat daar in een hal die voorheel als deeltjes versneller gebruikt wordt. Echt mega lang. Ik kon alleen van het midden foto's maken omdat van 1 kant de boel zo lang was dat het effect verloren ging Daarnaast zit er nog een stukje nieuwbouw. Voorlopig hebben we geen interfaces met die tele2 zooi dus ik blijf van die locatie nog wel ff weg P.S. waar Judge heen gaat klinkt meer als een server ruimte met verhuurde kasten dan een datacenter... Je moet toch minimaal tot stilstand gebracht worden met een tank, laat staan dat je er zo in rond kan lopen [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 01-10-2009 8:35] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat zeggen steuntrekkers wel vaker. |
|
Weinig webprogrammeurs maar toch; iemand hier ervaring met: GetSatisfaction? http://getsatisfaction.com Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Exactly Werk jij eens even door voor mij jongeheer Thijs |
|
quote: perdón? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:jij niet |
|
quote: Jongeheer Thijs; ik voelde me nogal aangesproken. Sorry meneer. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Zoiets dacht ik de eerste keer dat ik in een datacenter kwam ook. Zodra je een paar keer flink lang daar aan het werk bent geweest (denk aan halve racks verplaatsen, stukken herbekabelen, stroomonderhoud dat de hele dag duurt) gaat de lol er toch echt snel af. |
|
Vandaag lekker zitten solderen en knutselen en nu kijken of de 'Otantotto' het doet. ttantotto" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://wiki.edwindertien.nl/doku.php?id=boardsttantotto |
|
Op het moment ben ik bezig om een bootloader te schrijven op basis van twee andere programma's, lekker geharrewar. Twee verschillende stijlen van programmeren, eerst nog uitvinden hoe het in elkaar zit. |
|
Woei, Android doet het. |
|
Ik wil binnenkort een cursus volgen; LOI heeft wel wat leuke dingen. Voorbeeld: http://www.loi.nl/cursussen/informatica_en_pc_en_internet/overige_certificeringen_en_vakcursussen/professional_database_administrator/index.htm Zijn die certificeringen wat waard? |
|
Hangt er van af wat je wilt. Een Oracle DBA 10g Admin1 is natuurlijk niet verkeerd, een leuk begin, maar verwacht niet dat een bedrijf je puur en alleen daarop aanneem When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |