|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kataklysm + Belphegor + Suicidal Angels + Darkest Hour + Resistance Hard Atak presenteert: de eerste avond metal in Atak in 2010. Speciaal om de nekken weer een beetje in te werken hebben we vanavond niemand minder dan Kataklysm uitgenodigd. In hun kielzog nemen ze Belphegor, Darkest Hour, Suicidal Angels en Resistance mee, zodat er weer een fijne lange avond metal in Atak te beleven is. Zaal open: 18:00 Aanvang: 18:30 Ticket: €18,00 Aan de deur: €21,00 Prijzen zijn exclusief € 1,00 servicekosten Atak [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 04-01-2010 16:18] |
|
Volgens de Aardschok ook op 31 januari in de Melkweg. Dan zonder Resistance, maar mét Arsis. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-10-2009 19:12] |
|
quote: Welke melodie? Bruce Banner |
|
quote: Ken je de scène uit the Mask waarin de politie wordt afgeleid met een mambo-nummer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
fly0r Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien wel aanwezig, voor Belphegor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En terecht! Daarvoor kom ik ook vooral opdraven. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Idem! Nieuwe plaat van hun klinkt ook weer best aardig! |
|
De pepers die ik op Bondage Goatzombie zo afwezig vond, zijn terug! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Voor Kataklysm ga ik niet mee, nee Gadver, die hebben live nog nooit goed gepresteerd waar ik bij was. |
|
Ah, een herkansing dus, ik moet toch echt eens gaan proberen hier bij te zijn.Belphegor rost de pannen van het dak live. |
|
Ik ga misschien ook wel in den Biebob. In de eerste plaats voor Belphegor, maar Kataklysm is mooit meegenomen. Op plaat boeien ze me totaal niet, maar live hebben ze me nog nooit teleurgesteld. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
quote: Nee echt, vind het een enorm gave live-band Faustian Spirit of the Earth |
|
Idd! Lekker headbanguhh |
|
Suicidal Angels!!! niet hier, wel daar |
|
Gay. |
|
Tijdschema Zaal open 18.00 Resistance 18.30 Suicidal Angels 19.15 Darkest Hour 20.20 Belphegor 21.30 Kataklysm 22.50 De starttijd is dus met een half uur vervroegd! Zaterdag alweer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig. Heads I win, tails you lose |
|
Jawohl! Dabei! [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 04-01-2010 16:20] |
|
Aanwezig zondag in de biebob |
|
As. zaterdag alweer! |
|
Morgen zelfs, fucking veel zin in Belphegor! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Idem, maar dan vandaag |
|
De foto's staan online op www.metalshots.com Ondanks het slechte weer een redelijke opkomst en een leuk feestje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |