IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : za 9 januari 2010 ll Kataklysm + Belphegor ll Atak, Enschede Vorige pagina
Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-01-2010 9:44 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Hoe waren de bands? Ik ga dit feestje in de Melkweg checken!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-01-2010 9:54 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik hoor iedereen lyrisch zijn over kataklysm


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-01-2010 10:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou, Kataklysm deed het ook goed. Dat soort 'bombastische' death metal werkt live natuurlijk ook prima als je het publiek meekrijgt. En dat ging nu lekker!

Eind 2008 in de Melkweg lukte ze dat op zich ook wel, maar verveelde ik me alsnog de tering na 3 nummers. Toch wat minder gezellige/knusse zaal denk ik dan. Misschien mij waren ze nu ook wel wat enthousiaster, maar dat kwam denk ik vooral door de sterkere wisselwerking met de zaal. Het duurde ook even voor zij op gang waren.

Belphegor kampte met slecht geluid en met een publiek wat duidelijk nĂ­et voor Belphegor kwam. Veel 'jonkies' taaiden na de derde band af om pas weer bij Kataklysm weder te keren. Wel jammer, want Belphegor deed goed haar best en als je dan met een even waanzinnige massa staat is het nog vetter. Ik heb me er wel prima mee vermaakt, vooral omdat die idioot van een Helmuth weer lekker over-the-top stoer aan het doen was en tussen de nummers zo'n beetje alleen maar bezig was om kloterig te zijn naar het publiek toe (maar wel in good fun ). Ik ga Belphegor voortaan maar als brutally silly bestempelen

Darkest Hour was wel erg Zweeds voor Amerikanen. Vooral een band met potentie, kunnen prima spelen en erg enthousiast. Moeten nog wat meer eigen gezicht krijgen en wat meer doorhebben hoe je goed op- en afbouwt en de spanning vasthoudt.

Eerste twee bands gemist. Suicidal Angels scheen erg cool te zijn, ondanks (of dankzij) grote gelijkenis met Slayer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen