|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Joah, gaaf festival. Kom zelf uit Tiel, dus 'k gaat er elk jaar heen. Voor de bands hoef je 't niet te doen, maar voor de gezelligheid, en 't bier des te meer. Bovendien is het zo'n beetje de enige keer dat er wat fatsoenlijks te doen is in Tiel. (Oja we hebben dit jaar ook al een keer Pleurisy gehad, woehoe!). Tenslotte: 'tis GRATIS!!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Nooit wat te doen in Tiel ??? Jullie hebben toch jaren Jomanda gehad ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Jomanda heerst ja !!!!! heerlijk handje boven je hoofd en alles is weer goed Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Handje boven me hoofd kan ik zelluf ook wel. Maar Appelpop lijkt me overigens qua line-up niet veel beter dan Jomanda? |
|
kben er vorig jaar geweest maar om t echt een festival te noemen , je bent in ieder geval wel een dagje bezig |
|
Wie komt er precies en wanneer is het? |
|
quote: Klopt zekers, maar ik zei dan ook al dat je voor de bands niet hoeft te komen. Al is Rowwen Heze altijd goed voor een leuk feessie! Verder komt er een hoop onzin als blof, Di-rect, Heideroosjes (kan misschien wel grappig worden), Corton Trio, Westbroek en consorten, en weet ik veel wat nog meer. (check www.appelpop.nl maar) Ach ja veel , en dan nog een beetje , en nog een extra , en dan is't allemaal best vol te houden Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-09-2003 19:41] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hier een paar bands die spelen op Appelpop 13 september: Intwine Within Temptation Peter Pan Speedrock Band Zonder Banaan Non-Divine Dialogue Nirika Di-Rect Van Dik hout |
|
Nou ja, ik vind het erg leuk op Appelpop, maar het is VERRE van True en Dark en Evil en Zo. Satanicaaaaaaaaaaaaaal Slaughtaaaaaaaah!! Dit slaat nergens op. |
|
Nou, geen Appelpop voor mij dit jaar dus...ga liever op 13 september naar de luistersessie van het nieuwe Symmetry album!!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Niet true, dark & evil op Appelpop? True (Di-Rect), dark (Intwine) & evil (Band Zonder Banaan) Ech wel dus he! |
|
ben ik ff blij dat ik diedag iets anders heb anders liep ik waarschijnlijk wel |
|
quote: BZB heerscht.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: zeker |
|
Iemand die hier uit ervaring weet of je ergens daar gratis kunt overnachten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Tuurlijk, er overnachten vast dagelijks talloze zwervers daar |
|
quote: Di-Rect, Within Temptation ... wow, count me in !!!! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: ha misschien neem ik je wel helemaal niet mee |
|
ik kom ff kijken voor within temptation! kijken of het nog steeds zo schlecht is! |
|
Ja, ja, appelpop komt er an! Hier een paar linkies voor alle info over appelpop: http://www.appelpop.nl http://www.appelpop.nl/festival_site_loader.html |
|
quote: Kunnen we niet met ZM naar Jomanda gaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Een door Jomanda ingestraald potje bier is nooit weg natuurlijk! |
|
ik ga !!!!!!!!!!!!!!!!! voor peter pan speedrock |
|
qua bands was het dit jaar nog minder dan voorgaande jaren, maar tis wel gezellig! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |