|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Poeh hee wat een lekker weertje op Appelpop, twas erg kickuh daar! |
|
maar 13 aanhoudingen las ik. een laagte record |
|
Ik vond Within Tempation best te pruimen, mooie show, mooier nog dan die op Huntenpop. |
|
Ik vond Within Tempation best te pruimen, mooie show, mooier nog dan die op Huntenpop. |
|
Ik ga dit jaar ook maar. Me vriendin vroeg of ik meega. Pas toen ze vertelde dat het gratis was en dat er veel bier is was ik overtuigd . Ik zie het wel... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Bier daar is wel erg duur, vorig jaar 1,80 Anyway, ik ben er heel even te vinden |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
haha vorig jaar was het zo ruk dat ik nu maar niet meer ben gegaan. Of heb ik nu een geweldig festival gemist... |
|
Ik was er gisteren ook, heeft niemand Mortivore gezien? ze zette een nette show neer! |
|
Mortivore gezien, daarna nog even gebleven maar al vroeg weer naar huis gegaan, wat een ellende daar zeg! |
|
Mijn vriendin woont in Maurik wat 11 verderop is dus ik ben vrijdag en zaterdag geweest. Al hebben we meer in de stad gelopen dan bij appelpop geweest te zijn. Wel genoten van Rowwen Hèze op vrijdag. Verder waren The Apers wel goed. De rest was niet echt bijzonder. Leuk als afwisseling voor het weekend maar daar blijft het bij. Gelukkig waren we met een groep mensen die wisten dat je vooral zelf je lol moest maken Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Appelpop 2006 8 september 2006 (vr) - 9 september 2006 (za) Tiel, Nederland Appelpop uitgegroeid tot het grootste, GRATIS, meerdaagse popfestival van Midden-Nederland. Bevestigde artiesten: After Forever Bettens, Sarah Dijk, De Gem Half Past Midnight Jeugd Van Tegenwoordig, de Kraak & Smaak Krezip Lange Frans & Baas B LPG Nits, The Pete Philly & Perquisite Racoon Rowwen Heze Shavers, The Textures Treble Wheel Within Temptation Hmm Textures, rowwen heze |
|
Beetje te ver... Jammer! Maare, goede zaak dat Appelpop. Goede bandjes for no money dan! Disko Disko Partizani |
|
quote: Neem je ijsblokjes mee! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ijsblokjes? maak er alsjeblieft grote hompen baksteen van! |
|
Waarom alweer Within Temptation Zo'n succes was dat vorig jaar ook weer niet |
|
Appelpop was echt super gaaf. Ik kon mijn broer zijn daihatsu hijet camper( ) lenen dus kon drinken wat ik wilde het was echt super goed georganiseerd, alles overdekt(alleen niet nodig deze keer) en schermen en erg goed geluid sarah bettens(k's-choice) en de dijk waren echt geweldig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Was dr ook.. After Forever, Textures en the Shavers waren wel erg ok! En op het Gelders Podium vond ik the Bloody Honkies en Headshots erg gaaf.. Best leuk festivalletje! Vooral gezien het feit dat het gratis is.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hehe jah the shavers: alcohol ik lust je graag, alcohol ik drink je graag de feromones vond ik ook wel goed maarja moet je van houden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-09-2006 0:58] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heb me echt scheel gelachen tijdens 'Halvarine, gatverdamme!' Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dijk, De Jeugd Van Tegenwoordig, de Lange Frans & Baas B (ijsklonten gooien!!!) Nits, The Racoon Rowwen Heze Treble op zich wel gaaf maar wel ver weg... ik denk dat t toch de cd presentatie van dark remains zal worden voor mij.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wie gaat er wel? -zerothehero Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: Dat nummer is geniaal en toch echt de hoofdreden waarom ik ben gegaan. |
|
doe maar cover? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |