|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op basis van Surf Nicaragua, The American Way en Independent had ik de cd Heal van Sacred Reich aangeschaft. Hij kostte iets van 12 gulden 50 maar toen ik hem hoorde, begreep ik gelijk waarom. Sjesus, wat een kl*t*-cd zeg!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nirvana - Insecticide Aj em wil hebb'n kuj em graoties kom'n haol'n |
|
een cd van Cage.ik zag die band op dynamo en vond ze supervet, maar op de cd viel bijna alles tegen eigenlijk. de eerste van Queensryche (the warning)en van Symphony X waren ook neit al te beste aankopen. en nee inderdaad: op de verpakking stond dat het een pratende kut was, maar die functie deed het dus niet. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ja, das inderdaad kut (oh, wat een woordspeling) ik heb nog wel een paar klote cd's, maar ik luister toch vooral naar lp's op dit moment, het kutste wat ik daarvan heb gekocht was nofx-surfer, maar zelfs daar luister ik soms nog naar I was me but now he's gone |
|
alle shag builen die ik in m'n leven heb gekocht en nog moet kopen, dat zijn pas kutaankopen [Dit bericht is gewijzigd door hellbanger op 27-08-2002 17:17] |
|
ik snap zowieso niet wat er zo "lekker" is aan roken, maar dat zal wel aan mij liggen denk ik. I was me but now he's gone |
|
quote: Vroeger kocht ik alles van Sepultura, gewoon omdat het van hen was: nu is er internet . En op Nation staat welgeteld één goed nummer van toch wel de volle 58 seconden, denk ik: bedenkelijke situatie... when will they ARISE???? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Hee, Kan ik die over kopen? Ik vond de nieuwe van Deviser fantastisch. |
|
quote:Als ik de verzendkosten betaal? |
|
Alle cd's die ik vroeger van Rhapsody had. |
|
Zenial |
|
quote: LoL! Die heb je van je eigen forum af gepikt van Humus666 Errug koel trouwens! |
|
Is rhapsody echt zo gay dan? I was me but now he's gone |
|
Nee hoor, maar zoiets wordt geplaatst door iemand die niet van zulke muziek houd en zich verbaal niet zo goed weet uit te drukken..... Slechtste aankoop : Tidfall - Circular Supremacy (live in de Baroeg zoog het ook zwaar) |
|
Ok, uche uche ... komt ie Ik was 10 jaar oud; je bent jong en je wilt wat: Yabba Dabba Dance vol.1 (MC) Yabba Dabba Dance vol.2 (MC) Yabba Dabba Dance vol.3 (MC) |
|
Die ik heb ook gehad Uit een ver ver verleden . |
|
quote: die moet je bewaren joh :bier die heddik ook nog, echt leuk voor op feestjes enzo, jeugdsentiment Je moeder. |
|
quote: Oops ja Maar ehh... 10 jaar oud? Dat betekend dat je dit 22 jaar geleden gekocht hebt volgens je geboortedatum? Beetje stom dat je je profiel niet gewoon invult! |
|
Idd, die klopt niet, nooit op gelet, heb gwoon wat ingevult in het begin |
|
quote: Wat ben jij een Anus zeg! Dat is gewoon de beste en mooiste cd van Hollandse bodem, na The Gathering's Nighttime Birds!!!! Bring The People Together |
|
quote: Meningen verschillen toch? Maare, alles beter dan 'The Jacksons' |
|
Je bent Jackson-fan of je bent het niet hè??? Bring The People Together |
|
quote: ha nee die cd i ech om te 't was dat ik er 30 gulden voor betaalde, anders was ie zo naar de prullenbak gegaan. (whahahahaha sharon met die pruik! belachelijk!) |
|
-edit (twaletpapier)- Reactie op Darkzone: Ja precies,je luistert metal of je luistert het niet [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 28-08-2002 20:26] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |