|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet waar, dat is de cd van Gabberwijffie Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Das tenminste nog humor! (misschien wel niet zo bedoeld, maar is het toch zeker wel!). |
|
Hmm Na door dit topic te flitsen denk ik dat er ook een paar dingen naar een 2de hands zaak gaan: -Catamenia- Mo(u)rning Crimson -enneuh...nee dat is t zo eigenlijk..tenzij die pop-rommel waarvan er ergens nog zo'n 5 stuks liggen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Je kunt die CD ook met mij ruilen natuurlijk, drop maar een e-mailtje! |
|
laatst de lp "sacred heart" gekocht van dio. ik vind het een zuigplaat *schop omhoog* I was me but now he's gone |
|
En trouwens die death angel cd bleek na verder luisteren toch tee heerschen, dus dat neem ik terug. I was me but now he's gone |
|
Die laatste cd van Amorphis, ben de naam ff kwijt heb ik een tijdje geleden gekocht zonder te luisteren.... viel toch vies tegen toen ik de cd thuis opzette... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dank voor de MP3 en sharing... Scheelt een hoop frustratie als blijkt dat er maar 1 nr. op die hele kolere-cd staat die je wel leuk vind. Miskoop uit het verleden: The Mexx Factor (Iron Maiden): Makes you wanna jump (maar wel uit de vokking window) (Over saai en langdradig gesproken) Dacht trouwens dat Harris zijn bas kapot was op deze CD, maar t bleek de nieuwe zanger te zijn... |
|
quote:walgelijke .. |
|
de laatste vader... op zich geen slechte cd maar mijn smaak is toch wat meer veranderd dan ik in gedachten had, resultaat: 1x gedraaid... Je moeder. |
|
quote: Dat had ik met "NILE - Black zaad of Vendjunz" |
|
quote: Wil je die kwijt?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Een of andere wazige semi-wicca cd met allemaal middeleeuws gejengel Vraag me niets, ik wist ook niet meer wat ik toen dacht... heb het later wel goed gemaakt door tomb of the mutilated voor drie euro op de kop te tikken "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jah das idd een flinke kut cd, heb em ook ooit es gekocht en 2 keer geluisterd. Verder Reload van metallica en alle nu-metal Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Re-Load had ik ook ooit, maar dies gepikt. |
|
Ik heb hier nog 'from the cradle to enslave' leggen van COF... 1x (teveel) in mijn cd-spelert geweest. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik kan nu geen cd bedenken die ik vlak nadat ik hem kocht meteen al slecht vond.. Wel staat er nog een flinke zooi nu-metal onderin mijn kast die ik nu nooit meer draai, maar toen ik dat net had vond ik het wel leuk.. De eerste cds van Korn Ratm en dat soort zooi. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat heb ik ook.... ik heb een hele la met 'nu metal cd's die onder duimendik stof liggen... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik had het met Grief of Emerald - Nighspawn en de laatste van Arjen Lucassen "Star one" ofzo... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
amen-coma america zat op roadrunner, dus ik dacht dat het wel zoiets als machine head of sepultura zou zijn...nee dus, een of ander kut punk/hardcore bandje wat een zaad cd, kheb em snel verkocht! No meat is sweater |
|
quote: Toch is dat een lekker CDtje hoor, heb hem ook... Luister hem maar wat vaker dan! |
|
Volgens mij heeft iedereen hier eigenlijk wel een paar nu-metal CD's liggen waar hij/zij zich eigenlijk heel erg voor schaamt en ze verstopt onder het stof. Same here, Slipknot - Slipknot, euuu Korn en het ergste van allemaal Schrimp Piskit Maar daar heb ik inmiddels de geweldige dikte van 5 cm stof op gekregen |
|
Lord Belial - Angelgrinder Enthroned - Armoured Bestial Hell Blind aangeschaft (vond de vorige CD's nl. steengoed!) ...spijt ! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Okeej, ik geef ook toe, ik heb ook een stapel nu-metal CDs liggen, en eigenlijk draai ik ze ook nog, en ben er helemaal niet verdrietig van... En schaam me er ook niet voor. Namen? Ratm, Korn, Static-X, Linkin Park, Slipknot, Limp Bizkit, Brainshake, Agresion etc. etc. etc. Oops... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |