|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Als je nou Abu Dhabi had gezegd, ja, maar Dublin .. |
|
quote: Doe nou niet zo dom jongen, ik vraag toch gewoon of iemand daar bekend is, ik weet Google ook zonder die link wel te vinden hoor. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Naar een prachtige stad als Dublin gaan en dan nog zo nodig aan de metal moeten, vind ik persoonlijk ook niet al te snugger eerlijk gezegd... |
|
quote: Juist daarom naar een metalconcert daar, om het eens elders te beleven. Wellicht komt dat over als "niet al te snugger", maar er zit wel degelijk een gedachte achter. Aangezien wij er een aantal dagen zijn, gaan we natuurlijk Dublin goed bekijken, maar voor in de avonduren is het toch wel geinig om een concertje mee te pikken, me dunkt. Het is ook niet zo nodig "moeten", maar ik dacht laat ik het eens vragen, of iemand daar bekend is.... an evil incarnation of DEATH! |
|
|
|
quote:Heersch! Gratis naar Opeth! |
|
quote: Zeg mij nou eens, hoe moeilijk het is om verdomme goed te lezen wat ik vraag; ik vroeg dus of er iemand bekend is met de venues waar metalconcerten worden gegeven....., niet een link naar een lijst concerten dus!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
kijk dan naar de lijst met venues dwaas.. |
|
quote: Das lachen inderdaad, was dat dan maar tussen 9 en 13 nov. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: |
|
quote: Nee ongelofelijke droogpieper die je bent; of je er zelf eens geweest bent en dus een goede of slechte ervaring hebt gehad ergens!!!!! En dan mij dwaas noemen...... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Niet reageren dan als je er nooit geweest bent, dat zeg ik toch.... an evil incarnation of DEATH! |
|
zet dat er dan voortaan uitdrukkelijk bij.. wat boeit die venue nou als er een cool optreden is.. |
|
quote: Zo. Jij bent aardig. |
|
wtf!! ik zie net op die site metalireland.com dat anal cunt daar speelt 13 okt... kunnen ze niet ff fixxen dat die lui hier in nederland komen spele? in de willemeen ofzow Your mother ate my dog! |
|
Last.fm? Je stelt je lokatie in en je krijgt zo per datum alle concerten in de buurt. |
|
quote: Ja ik maak vrienden vandaag. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: tour is gecancelled geloof ik.. en a.c. 2 jaar terug in engeland gezien.. best wel zwak optreden, vechtpartijen en 10.000 pond schade aan hotel.. Anal Cunt: dat zijn pas aardige jongens mark chopper read (spoken words) lijkt me wel lachen |
|
Anal Cunt is gay Roel. Nog gayer dan Anal Penetration |
|
quote: Kijk, M. snapt 't |
|
quote: Your mother ate my dog! |
|
Een welverdiende :') @ zo'n beetje alles van Dark incarnation. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Blijf weg uit Dublin. Wat een ontiechelijke K-U-T stad is dat zeg!!!!!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |