|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat je (zoals al eerder gezegd is) gewoon een beetje moet googelen en voor de rest het dadelijk met eigen ogen moet gaan bekijken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee das niet helemaal eerlijk, jij geeft er je mening over, dus dan moet je die ook kunnen motiveren, was daar gewoon benieuwd naar. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik vond het ook een kutstad, al ben ik er maar één dag geweest tijdens een (overigens grandioos mislukte :')) fietsvakantie. Vreselijk veel verkeer (veel diesel), vies, en er kwam geen einde aan want het is allemaal laagbouw. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ging jij toevallig 2 jaar geleden niet naar Stockholm voor een Candlemass optreden? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Aha nou komt de aap uit de mouw.... Stockholm lijkt me trouwens ook een prachtige stad. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Ik ging naar Stockholm en er bleek dat weekend een Candlemass optreden te zijn. Zie ook: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=822 |
|
Ik kan jullie melden dat ik inmiddels terug ben uit Dublin, geen metalconcert heb gezien (er was geen metalconcert), maar Dublin alles behalve een K-U-T stad vond. De sfeer was goed, pubs waren goed en genoeg te zien verders, Belfast was ook indrukwekkend om eens te zien, maar minder gezellig/sfeervol als Dublin. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Wow, die zijn dus nóg ruiger dan Mayhem! Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |