|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kjeld Demo Online! Kjeld is: Vocals - Asega (Asegeir, Hellewacht, Lugubre) Guitar - Kâld Guitar - Tsjuster (Krocht, Gheestenland, Lugubre) Bass - Swerc (Krocht, Gheestenland, Lugubre) Drums - Fjildslach (Lugubre, Salacious Gods) STATEMENT KJELD MYSPACE: "Salve, I bring you, at the coming of the new era, the first Kjeld release! It contains two fierce Black Metal songs, drenched in Frisian lyrics. Make sure to take your time listening. http://www.myspace.com/kjeldblackmetal A." [Dit bericht is gewijzigd door Paljas op 26-01-2010 1:44] |
|
Behoorlijke rotzooi zo zonder zang en met drumcomputer. Beter maken jullie even fatsoenlijke opnames! |
|
Dit is puur om het idee wat te delen, als een voorproefje..... [Dit bericht is gewijzigd door Paljas op 01-02-2010 16:21] |
|
Voorproefjes zit niemand op te wachten. |
|
Eerste lied heeft enkele fijne gitaarriffs, maar zonder zang en met drumcomputer kan het de aandacht niet vasthouden, sorry. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Update! Demo online. Met echte drums, en echte zang. Prijs JB! |
|
Nu luisterende, die gele letters worden wel vrij onleesbaar op de achtergrond die jullie gebruiken. |
|
Ja, dit is een beetje een onzin pagina nog. Laat binnenkort even een mooie bouwen.... |
|
Klinkt wel ok. Basdrum had alleen wel wat zachter gekund naar mijn persoonlijke smaak. Komt er ook een fysieke release? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-01-2010 3:02] |
|
klinkt erg goed! |
|
Klinkt erg goed Ik kijk uit naar de full-length en jullie show op BMD. |
|
quote: Inderdaad niet te lezen, maar goed, de nummers zijn best ok ja! |
|
Klinkt niet slecht. |
|
Inderdaad, klinkt zeker niet verkeerd en tof van die Friese teksten. Maar wordt 'ivig' niet als 'yvig' geschreven? Ik kan er naast zitten hoor. |
|
Sterker nog, het is niet "Ivig", maar "Ivich", of "Ivige".... |
|
Net als beginnende filmmakers durven jullie nog niet goed de schaar in eigen werk te zetten. Dit resulteerd in te lange nummers die de aandacht niet vast kunnen houden. Slechts mijn mening natuurlijk, de rest zegt er wel gelukkig van te worden... slijmjurken Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Yeah, thanks voor de kritiek & support! "yvig" is bygelyks sweedsk foar as 'e frou har net skeard. |
|
quote: Bêst genôch! 'Ynwyt' is ook mooi y-woord trouwens (lijkbleek). |
|
Ik mei it wol lije spelfout weggehaald... |
|
Klinkt zeker niet onaardig. |
|
Gisteren de 2 tracks van de demo gehoord, klonk erg vet! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hey Paljaske, klnkt erg goed die bende. En mr. Fist doet je de groeten nog.....^^ |
|
Klinkt niet verkeert! maar geef mij maar het rauwere werk ala Bathory, Darkthrone van de andere (volgens mij ook Friese) kjeld. http://www.myspace.com/kjeldbloedhn |
|
Het kan altijd slechter dus Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De master staat nu online. Geluid een stukje beter. Laat u horen! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |