|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Forsaken (Malta), Officium Triste (Holland), Akelei (Holland) in Het Kasteel, Alphen aan de Rijn. http://www.hetkasteel.nl/index.php?p=2&s=1&id=1491 |
|
Maar wel voor een jodenbedrag. Je moeder. |
|
Ga je toch lekker twee uur in de auto zitten naar Alphen aan den Rijn? En: het is maar net wat je het waard vindt. Helaas geen subsidies om de prijs te drukken, wél op 2 acts na uitsluitend internationale namen. Plus expositie (Kristian 'Necrolord' Wahlin ) en een programmering in het theater van Gigant. En bewust geen namen die je op ieder festival tegenkomt om zo tenminste een poging te doen een beetje 'origineel' uit de hoek te komen. Je moet wat... |
|
Wie als ridder verkleed komt krijgt van mij 5 bier Evenement op feesboek: http://www.facebook.com/event.php?eid=177077360165&ref=mf en op last.fm: http://www.last.fm/event/1235596+Forsaken |
|
|
|
Aanwezig!! |
|
quote: Zo zien we het graag Hopelijk loopt Alphen warm voor een avondje doom. De zaal ziet er alvast mooi uit. |
|
Nog meer mensen van plan om te komen? Forsaken is toch wel één van de beste acts in het genre. |
|
Denk dat wij ze in Apeldoorn gaan bekijken, hoewel vrijdag de dertiende natuurlijk wel een mooiere datum is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zie net dat Alphen a/d Rijn verdomd makkelijk te bereiken is met het OV voor me. Dat wordt dus even proberen een late dienst voor een vroege te ruilen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Helaas afwezig. |
|
quote: gewoon 2 keer naar ze gaan kijken, krijg je OT en Akelei erbij |
|
quote: Jullie zijn ook goed bezig hoor Maar hoe zit het met het OV, heeft Alphen ad Rijn wel een treinstation? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-11-2009 19:16] |
|
Ja hoor, via leiden kun je er vrij makkelijk komen. |
|
Of via Gouda. De zaal is alleen niet echt op loopafstand van het station. Expres voor het optreden van Forsaken in Alphen gekozen, omdat het optreden op de 14e in Apeldoorn toch een fors stuk duurder is voor minder gave bands. |
|
Bus 77 stopt voor de deur (halte Concertweg). De locatie van de zaal is een beetje sneu, zo ver buiten het centrum, maar goed. De Baroeg ligt ook niet echt hartje Rotterdam en dat weten de mensen ook altijd te vinden. |
|
Ben er mss ook bij, hangt er nog van af of de Alphense vriendin enthousiast te krijgen is |
|
Het is overigens ook voorlopig het laatste optreden van OT. Er moet gewerkt worden aan een nieuwe CD dus dat wordt een prioriteit de komende periode. Dus grijp je kans zou ik zeggen. |
|
quote: Dit gaat ook op voor Akelei. |
|
Des te meer reden om te komen kijken |
|
Hop |
|
Heb er zin in. Ben erg benieuwd hoe de nummers van After The Fall live klinken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: + 1 |
|
Zo, dat was een gezellig avondje! Alle bands waren erg gaaf, met een errug goed geluid! Verrassing van de avond: Akelei. Ik had er nog nooit iets van gehoord, maar wat een heerlijke muziek. |
|
quote: Een mooie eerste kennismaking dus! Heb ik met jou een praatje gemaakt (zat bij de cd's)? Ik was zelf ook erg te spreken over het geluid, zowel op het podium als in de zaal, die Kasteelgasten weten wel wat ze doen OT speelde een superfijn optreden, met Bram voor het eerst op een 7-snaar en der Pim heel goed bij stem. Mooie afsluiter van het jaar en ik kijk vast uit naar de plaat waar men nu aan gaat werken. Forsaken blies me zodanig omver dat ik er maar bij ging zitten Teeering wat een geluid, wat een kracht, wat een passie. Die zanger is wat mij betreft de Dio uit Malta. Wil hij zelf niet horen, is ie te bescheiden voor, hehe. Gitaargeluid was ook ongelofelijk vet. Hulde hulde. Jaja, mooi avondje. Ik vind het wel jammer voor de thuisblijvers dat ze dit hebben gemist. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |