|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
16 Januari 2010 - Nox + Fondlecorpse + Cote d' Aver in Het Podium Hoogeveen Meer info volgt [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 29-12-2009 18:47] |
|
Vast wel aanwezig! |
|
quote: |
|
Hierbij de links www.myspace.com/nox333 www.myspace.com/cotedaver www.myspace.com/fondlecorpse € 7 entree zaal open om 20:30 uur aanvang 1e band 21:00 uur. meer informatie op www.hetpodium.nl |
|
Ook weer aanwazig www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Thanx www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
|
|
volgens Mental, die al tijden onterecht van dit forum is afgekickt, moest ik Fondlecorpse beslist checken... dat ga ik dan maar eens doen! R.I.P. Mental! |
|
Hm... Je moeder. |
|
Hm... Heavy Mental? |
|
quote: Fondlecorpse in echt een goede band. Komt gij ook nog ff biertje halen dan? cheers [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 03-12-2009 7:13] |
|
quote: geen probleen je maakt mooije en goede foto's |
|
quote: en hup weer om hoog |
|
** Persbericht ** Cote d 'Aver opent deze avond met hun smerige vunzige death/grind met varken achtige gegrunt. Deze band stond reeds op Neurotic Deathfest en Stonehenge. Deze band is al aardig aan de weg aan het timmeren, en met succes,de cd is al afgevuurd op de mensheid....en die slaat in als een bom. Fondlecorpse speelt horror death trash in de Americain style. Deze band tekende als eerste Nederlandse band bij een groot label in America genaamd ‘Razorback Records’. Dan aan Nox de taak om af te sluiten. Deze diesel truck met dodelijke snelheid komt als een mokerslag op je af. Muziekaal is het echt rete strak. Nox in een paar woorden: dodelijk, snel, zieke solo's gecombineerd met de brute zang. bron www.hetpodium.nl [Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 15-12-2009 20:44] |
|
Aanwezig Goede line up. |
|
up |
|
't komt steeds dichterbij zin in... |
|
Speelt Nox nog dan? Ze hebben 9 januari afgezegd wegens vertrek van de drummert. |
|
thanks voor de info..ik ga het ff checken |
|
quote: Ja ben ook benieuwd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: kan iemand mij helpen aan het 06 nummer van 1 van de leden van nox? het nummer graag sturen naar hetpodium-hoogeveen@live.nl |
|
haha, das een aparte vraag. Antwoorden ze niet op je mailtjes dan? Anyway volgens mij heeft Cote d Áver nooit op NDF gespeeld toch? |
|
quote: Denk dat ie HDF bedoeld www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: neej ze zijn erg traag of ze reageren helemaal niet. mn laatsste mail was over en weer over deze gig...maar heb nooit wat van terug gehoord van mn eerder mails over tijden en backline met terug reageren...maar een waardige vervanger is zo goed als gevonden. Waneer ik definitief weet dat nox niet speeld hebben we er een andere haedliner. |
|
Nox speelt de 16e niet. Ze schrappen alle gigs in januari 2010 Een waardige vervanger is zo goed als geboekt. Als ik meer weet laat ik het asap weten |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |