|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga dit jaar denk ik ook maar eens kijken hoe het er daar aan toe gaat. |
|
Top! Ook direct vanaf PSOA door? |
|
quote: Dat had ik vorig jaar ook toen ik geld overmaakte voor SB! Binnen 2 weken kunnen ze dat terugvorderen. Maar ik kreeg pas na 3/4 weken van dat bedrijf een mail dat het geld nog niet binnen was. Dus moest ik hopen dat het aardige mensen waren die het terug zouden geven. Gelukkig wel gelukt toen. Vergeten aan te vinken dat het een rekening in het buitenland is? |
|
Ja, inderdaad het foutje dat het om het buitenland ging ja. Bank gebeld, enige wat ze konden doen was kontakt met de bank van die persoon zoeken zodat die kan vragen of hij/zij zo vriendelijk wil zijn om het geld terug te storten. Effe afwachen dus... spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe bevestiging: Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er staat een fout in de topiktitel. En ja ik verveel me. |
|
quote:Ga je het toch maar eens een keer proberen? Of was je al wel eerder naar Summerbreeze geweest? Ome Grey nog steeds teveel stress van de file van twee jaar terug of gaat die ook? [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 19-03-2010 14:21] |
|
quote: Jij dus ook dit jaar? Ik ook! Kunnen we met elkaar feesten op de leuke camping in Dinkelsbuhl en zonder file aankomen! Bla |
|
quote: Yup, dit jaar Summer Breeze ipv Wacken. Ome Grey gaat inderdaad niet mee omdat 'ie bang is voor file/het te dicht tegen Parteh San aanligt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Triptykon ook bevestigd. spelfout weggehaald... |
|
En Warbringer, vet! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Heeft iemand nog 1 plek over in de auto vanuit NL? Roel kan niet naar PSOA i.v.m. werk maar wil wel naar Summerbreeze. Aangezien ik al in oost Duitsland zit zoekt hij vervoer heen (Hij kan wel met mij terug). Natuurijk betaalt hij mee aan de brandstof! Bla |
|
Samen met 2 vrienden zoek ik nog vervoer heen en terug naar/van Summerbreeze. Heeft iemand nog 3 plaatsen vrij of wil iemand gezamenlijk een busje oid huren? We willen er uiteraard in elk geval voor betalen. |
|
Godvers veel zin in. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb net de Running Order eens even bekijken en er spelen echt ontzettend veel bands die ik wil zien (dit gaat echt een record worden volgens mij ) maar er speelt echt helemaal niks tegelijk!!! Hail aan de programmeur |
|
Ja, schema is erg goed, worden wel lange nachten hehe. Eigenlijk best idioot, ik loop vanaf 1987 festivals af, maar dit wordt m'n eerste in het buitenland, heb ik me toch over laten halen he... spelfout weggehaald... |
|
Aw gossiiieeeeejj |
|
quote:Wordt nog druk, idd! |
|
Ik heb eigenlijk ook nog wel erg veel zin in een festival dit jaar. Party san is al wel erg snel en Summerbreeze is eigenlijk wel een beetje traditie Iemand nog 2 plekken over in de auto? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Dat zou wel echt enorm tof zijn Jakoba! Volgens mij hebben we geen plek meer. Althans, in ieder geval niet voor twee personen. Maar jullie zijn natuurlijk meer dan welkom in ons kleine kampje. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-08-2010 12:48] |
|
quote:Wij gaan vanaf Party San direct door naar Summerbreeze, dus wordt hem niet dan. Maar heb je wel een kaartje dan? Want Summerbreeze was feitelijk gezien nog eerder uitverkocht dan Wacken dit jaar, wat ook logisch is, want Wacken heeft een line-up van niets dit jaar... Summerbreeze daarentegen |
|
Volgens mij is er altijd wel aan kaartjes te komen. |
|
Via het onofficiƫle circuit wel, ja. |
|
Ik zag inderdaad dat het uitverkocht was. Maar dagkaarten zijn er per dag nog te koop begreep ik. Of ben je dan niet welkom op de camping? Eigenlijk hoopte ik dat er nog wel iemand kaarten over had, juist omdat het al zo vroeg uitverkocht is zijn er altijd wel mensen die toch niet gaan toch? Maar ja eerst moet er nog vrij gevraagd worden op werk en vervoer is ook wel handig. Op de motor kan ook altijd nog maar ik vind t wel een beetje ver. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |