IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Summerbreeze 2010 Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-08-2010 20:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zo.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-08-2010 20:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dacht dat het net geweest was?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-08-2010 21:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Klopt.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-08-2010 21:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Summer Breeze was werkelijk waar geweldig! Enorm relaxed festival, geen overlast van mensen die alleen maar komen om irritant te zijn (zoals op Wacken), lekker rustige camping, overzichtelijke festivalweide en een goed geluid bij alle bands/podia. Enige minpunt was eigenlijk de belachelijk langzame controle op glaswerk alvorens je de camping op mag en de enorm kleine plekjes die je toegewezen krijgt. Met zijn drieen in één auto, maar wel drie tentjes mee. We hebben aardig creatief moeten zijn met het opzetten van de partytent.

Meer bands dan ooit gezien op een festival:

My Dying Bride:
Tof optreden, en zeker van genoten. Maar ik blijf de zang bij deze band dodelijk saai vinden.

Asphyx:
Lekker solide potje no-nonsense deathmetal.

Dark Funeral:
Enorm toffe prestatie. Ik had het eigenlijk al wel gehad met deze band, maar ze speelden echt heel goed en de sfeer spatte er van af!

Månegarm:
No-nonsense show net als de muziek. Goede live-prestatie, en een vrolijke hyperactieve violist maakten het compleet. Enorm van genoten!

Solstafir:
Dit viel me ietswat tegen, ondanks dat ze wel goed speelden en zeker erg enthousiast waren. De nummers zijn denk ik te lang om me live te blijven boeien.

Leaves' Eyes:
Dit blijft altijd leuk om live te zien, en deze keer was geen uitzondering. Enthousiasme allom zowel van de band uit als van het publiek.

The Foreshadowing:
[groupie] Die stem! Om te janken zo goed! [/groupie] De band waar ik het meest naar uit keek om eindelijk een keer live te kunnen zien. Ze speelden vroeg, het was warm, en er was niet zo veel publiek als ze verdiend hadden. Ondanks dat waren ze enthousiast en zetten een solidie show neer zonder te veel tierelantijnen. Ik heb er enorm van genoten, en dit was wat mij betreft het hoogtepunt van Summer Breeze.

Orphaned Land:
Deze band was ik ook erg benieuwd naar, ondanks dat ik er nog maar weinig naar geluisterd had. Met stip de meest enthousiaste band die speelde, en een geweldig optreden van een unieke band. Een van de toppers!

Dying Fetus:
Ben hier niet zo bekend mee. Maar het was een tof optreden, en een lekker tussendoortje.

Gorgoroth:
Vanaf een rustig plekje op de festivalweide wat van meegepikt. Klonk wel lekker, maar ik ben niet bekend genoeg er mee om er meer van te maken.

Hypocrisy:
Goede show, maar niet mijn ding helaas. al een paar keer geprobeerd, maar deze band kan me maar niet boeien.

Cannibal Corpse:
Was hier in het verleden nooit echt fan van, maar na dit optreden ben ik toch wel verkocht. Wat een energie!

Anathema:
Heerlijk! Gewoon steengoed, en een sfeer zoals alleen Anathema die neer kan zetten. Een van de toppers wat mij betreft.

Subway to Sally:
Nu kan ik me er alweer niets van herinneren... Volgens mij vond ik het wel leuk.

Napalm Death:
Zie Cannibal Corpse.

Triptykon:
Super vet die wals die Triptykon heet en over je heen dendert!

Swallow the Sun:
Genoten, maar meer ook niet. Beetje te standaard om me echt te boeien.

Grailknights:
Helaas maar 2 nummers van meegekregen, maar wel enorm tof! Wat een mafketels zeg! Alleen jammer dat het gegein tussendoor in het duits is, waar ik niet veel van kan verstaan.

Equilibrium:
Was wel OK. Heb me vooral naar het einde van het optreden meer vermaakt.

Unleashed:
Petje was voor wederom een stevige livesensatie zoals alleen Unleashed die neer kan zetten.

Suffocation:
Dan eindelijk eens gezien... Aardige deathmetal, maar meer ook niet. Misschien maar eens op CD luisteren om te zien of ik er meer van kan maken.

Al met al een geslaagd festival, en wat mij betreft zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 22-08-2010 23:14 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Is erg jaloers

Klinkt alsof ik heel wat gemist heb. Erg jammer! Maar ach op bezoek bij papa, schoonpapa en schoonoma was ook erg leuk

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2010 0:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 23:14 schreef Sassette het volgende:
Is erg jaloers

Klinkt alsof ik heel wat gemist heb.

Haha + 1
En die smsjes van Regeersel over wat ik wel niet mis allemaal werken dan ook niet bepaald mee Toch jammer dat ik Hypocrisy, Swallow the Sun en My Dying Bride gemist heb. Maarja moest kiezen tussen Party San en Summerbreeze, wellicht volgend jaar ook maar naar beide.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-08-2010 0:04]

herrie
Usericon van herrie
Posted 23-08-2010 0:04 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2010 21:42 schreef Vargen666 het volgende:
Summer Breeze was werkelijk waar geweldig! Enorm relaxed festival, geen overlast van mensen die alleen maar komen om irritant te zijn (zoals op Wacken), lekker rustige camping, overzichtelijke festivalweide en een goed geluid bij alle bands/podia. Enige minpunt was eigenlijk de belachelijk langzame controle op glaswerk alvorens je de camping op mag en de enorm kleine plekjes die je toegewezen krijgt. Met zijn drieen in één auto, maar wel drie tentjes mee. We hebben aardig creatief moeten zijn met het opzetten van de partytent.

Meer bands dan ooit gezien op een festival:

My Dying Bride:
Tof optreden, en zeker van genoten. Maar ik blijf de zang bij deze band dodelijk saai vinden.

Asphyx:
Lekker solide potje no-nonsense deathmetal.

Dark Funeral:
Enorm toffe prestatie. Ik had het eigenlijk al wel gehad met deze band, maar ze speelden echt heel goed en de sfeer spatte er van af!

Månegarm:
No-nonsense show net als de muziek. Goede live-prestatie, en een vrolijke hyperactieve violist maakten het compleet. Enorm van genoten!

Solstafir:
Dit viel me ietswat tegen, ondanks dat ze wel goed speelden en zeker erg enthousiast waren. De nummers zijn denk ik te lang om me live te blijven boeien.

Leaves' Eyes:
Dit blijft altijd leuk om live te zien, en deze keer was geen uitzondering. Enthousiasme allom zowel van de band uit als van het publiek.

The Foreshadowing:
[groupie] Die stem! Om te janken zo goed! [/groupie] De band waar ik het meest naar uit keek om eindelijk een keer live te kunnen zien. Ze speelden vroeg, het was warm, en er was niet zo veel publiek als ze verdiend hadden. Ondanks dat waren ze enthousiast en zetten een solidie show neer zonder te veel tierelantijnen. Ik heb er enorm van genoten, en dit was wat mij betreft het hoogtepunt van Summer Breeze.

Orphaned Land:
Deze band was ik ook erg benieuwd naar, ondanks dat ik er nog maar weinig naar geluisterd had. Met stip de meest enthousiaste band die speelde, en een geweldig optreden van een unieke band. Een van de toppers!

Dying Fetus:
Ben hier niet zo bekend mee. Maar het was een tof optreden, en een lekker tussendoortje.

Gorgoroth:
Vanaf een rustig plekje op de festivalweide wat van meegepikt. Klonk wel lekker, maar ik ben niet bekend genoeg er mee om er meer van te maken.

Hypocrisy:
Goede show, maar niet mijn ding helaas. al een paar keer geprobeerd, maar deze band kan me maar niet boeien.

Cannibal Corpse:
Was hier in het verleden nooit echt fan van, maar na dit optreden ben ik toch wel verkocht. Wat een energie!

Anathema:
Heerlijk! Gewoon steengoed, en een sfeer zoals alleen Anathema die neer kan zetten. Een van de toppers wat mij betreft.

Subway to Sally:
Nu kan ik me er alweer niets van herinneren... Volgens mij vond ik het wel leuk.

Napalm Death:
Zie Cannibal Corpse.

Triptykon:
Super vet die wals die Triptykon heet en over je heen dendert!

Swallow the Sun:
Genoten, maar meer ook niet. Beetje te standaard om me echt te boeien.

Grailknights:
Helaas maar 2 nummers van meegekregen, maar wel enorm tof! Wat een mafketels zeg! Alleen jammer dat het gegein tussendoor in het duits is, waar ik niet veel van kan verstaan.

Equilibrium:
Was wel OK. Heb me vooral naar het einde van het optreden meer vermaakt.

Unleashed:
Petje was voor wederom een stevige livesensatie zoals alleen Unleashed die neer kan zetten.

Suffocation:
Dan eindelijk eens gezien... Aardige deathmetal, maar meer ook niet. Misschien maar eens op CD luisteren om te zien of ik er meer van kan maken.

Al met al een geslaagd festival, en wat mij betreft zeer zeker voor herhaling vatbaar!

nou en? wie vind jou mening belangrijk überhaupt? vooral als je mdb - zang dodelijk saai vindt, dan snap je 't echt niet...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2010 0:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 0:04 schreef herrie het volgende:
vooral als je mdb - zang dodelijk saai vindt, dan snap je 't echt niet...

Pak hem Herrie..

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2010 8:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Donders vet feest ja! Op de camping moesten we inderdaad wat creatief zijn, maar 4 tenten en een partytent is goed gelukt. Controle was echt belachelijk langzaam, zo ongeveer 2 uren in de rij gestaan. En verder hebben we ook wat bands meegepikt. Eerste avond echter alleen Unleashed, m'n maat kwam op het geniale idee om aan de tequila te gaan. Nou, die vielen niet echt geweldig, ben met m'n hoofd op de tafel geeindigd en later in de nacht door vrouwlief naar de tent gesleept. Op de rest van de bands kom ik nog wel eens terug, geen zin in nu. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar!

spelfout weggehaald...

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 23-08-2010 12:06 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Equilibrium was wel ok?

Ik heb die band al ruim 10 keer gezien, misschien wel 15 keer en het is 1 van m'n favorieten, maar deze show was echt om te janken.
Nooit gedacht dat ik zou weglopen bij een Equilibrium optreden.

Anyway, Summer Breeze was wel weer leuk.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2010 12:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Equilibrium niks van gezien, toen lag ik inmiddels met m'n kop op tafel te ronken. Oh ja, meest heersende band van het festival: Fejd. Punt. Poosje met de broeders staan ouwehoeren, leuke gasten ook.

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2010 12:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wie weet overigens wat er op die ene dag aan de hand was toen alle ambulances uitrukten naar de weg (daar bij de kleine supermarkt bij de oversteek naar camping m en l? Denk dat er wel 20 ambulances en politiewagens stonden. Politie liep ook over het veld te zoeken, maar we hebben niet meer gehoord wat hier nu aan de hand is geweest...

spelfout weggehaald...

invictis
Usericon van invictis
Posted 23-08-2010 12:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 12:24 schreef varanus het volgende:
Wie weet overigens wat er op die ene dag aan de hand was toen alle ambulances uitrukten naar de weg (daar bij de kleine supermarkt bij de oversteek naar camping m en l? Denk dat er wel 20 ambulances en politiewagens stonden. Politie liep ook over het veld te zoeken, maar we hebben niet meer gehoord wat hier nu aan de hand is geweest...

Roma-uitzetting ?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-08-2010 12:51 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2010 0:04 schreef herrie het volgende:
nou en? wie vind jou mening belangrijk überhaupt? vooral als je mdb - zang dodelijk saai vindt, dan snap je 't echt niet...

Juist, alsof de zang bij die band het enige is wat dodelijk saai is...

Bareuh...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-08-2010 15:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zeer gaaf festival! Voor mij de 1e keer en het deed me vooral denken aan een mini versie van Wacken waarbij 98% van de vervelende mensen die daar komen hier de toegang waren geweigerd. Absoluut voor herhaling vatbaar, vooral als ze die autocontrole achterwege laten of iig versnellen en daarnaast mensen meer ruimte geven op de camping. Wij moesten ook creatief zijn en hebben uiteindelijk de party tent maar half over de auto heen gebouwd. Gelukkig was het daarna prima te doen. Heerlijk dat het festival zo rustig is 's nachts trouwens.

Qua bands:

Woensdag

Suffocation: Heerlijk om mee te beginnen. Live is Suffo qua death metal natuurlijk bijna ongeëvenaard goed en dat werd dit keer ook weer prima bewezen. Wat me meteen opviel was het het fantastische geluid dat later gewoon 'normaal' bleek te zijn voor alle stages en bijna alle bands op Summer Breeze. Wat hebben ze dat dat goed voor elkaar zeg!

Unleashed: Op CD niet zo boeiend maar live is Unleashed altijd van begin tot eind vermakelijk en dat was dit keer niet anders. Super sympathieke band is het, die altijd op mijn support kan rekenen.

Equilibrium: Helaas was het vreselijk vol in de tent en stonden we nogal op elkaar gedrukt aan de zijkant van de tent en daarom niet alles heel goed mee kunnen krijgen. De nummers van Sagas gingen er bij mij wel weer goed in, de rest vind ik wat minder. Dit was een van de weinige bands waarbij ik het geluid ook niet optimaal vond.

Donderdag

Napalm Death: 1e band op de main stage, 3 uur 's middags en lekker in het zonnetje. Fantastisch optreden weer van deze veteranen. Ik heb niets dan respect voor Barney en zijn vrienden en Napalm Death was voor mij gewoon een van de hoogtepunten.

Grail Knights: Te kut voor woorden.

Swallow The Sun: Ook weer een prima optreden. StS is voor heel veel mensen niet boeiend omdat ze zo'n typisch Fins gelikt geluid hebben maar ik vind juist dat deze band dat tot in perfectie weet door te voeren waardoor het totaalplaatje gewoon geweldig klinkt en dat is bewonderenswaardig. Mainstream doom metal op zijn best.

Triptykon: Lood & loodzwaar! Celtic Frost+. Ik had enorm hoge verwachtingen en die werden helemaal waargemaakt. Tom Warrior mag dan een rare gast zijn maar muzikaal gezien is de man een genie en wat hij op plaat zet maakt hij live ook volledig waar. Applaus ook voor de andere bandleden natuurlijk want dit optreden was echt subliem. Heerlijk!

Subway To Sally: Erg goed optreden, en terecht een van de headliners wat mij betreft. Helaas speelden ze Eisblumen niet en dat is voor mij wel een reden om toch een beetje spijt te hebben dat ik niet naar Macabre ben geweest aangezien dat nummer voor mij juist de reden is om deze band goed te vinden.

Endstille: Klonk een stuk beter dan een paar maanden terug in Atak. Helaas is deze black metal band qua songs toch echt op zijn hoogst tweede klasse.

Vrijdag:

Anathema: Ook Anathema gaf weer een heerlijk optreden. Vele malen gezien inmiddels en het gaat nooit vervelen, hoe onmetal ze tegenwoordig ook zijn, deze band blijft gewoon gaaf.

Cannibal Corpse: CC is niet altijd even boeiend, maar dit optreden was wel weer absoluut de moeite waard. Ook vanwege het wederom ontzettend goede geluid op Summer Breeze. Keihard, in your face, maar zeker geen brei. Genieten!

Hypocrisy: Goed optreden waar niets op aan te merken viel, maar helaas had ik ff een kleine after-dinner dip waardoor ik meer aandacht voor zere voeten en onderrug had dan voor Hypo. Ach, hoort er bij.

Gorgoroth: Grotendeels gehoord, zittend en liggend vanaf de weide. Het klonk zeker niet slecht maar Gorgoroth is altijd een tweederangs black metal band geweest en nu Pest weer zingt is dat er zeker niet op vooruit gegaan.

Watain: Laatste 2 nummers van gezien, wegens nog ff shoppen en elkaar vervolgens kwijtraken. Klonk wel aardig en contrasterend met de berichten van PS vond ik de zang in ieder geval wel ok. Verder vind ik het niet echt een heel erg boeiende band. Op CD kan ik er ook weinig mee.

Dying Fetus: Klonk ok, maar ik zat al met mijn hoofd bij nog even bij de tent zitten en daarna Orphaned Land en bovendien stonden we vrij ver achterin dus ik heb niet een heel goede indruk gekregen. Dying Fetus is voor mij ook meer een band die goed tot zijn recht komt in een zaal.

Orphaned Land: Midden in de nacht dit keer (2:15-3:00) en eigenlijk was ik al behoorlijk moe en zat ik al een uur te verlangen naar mijn nieuwe heerlijk zachte slaapzak maar dat ben ik 3 kwartier lang even vergeten door Kobi "I am not Jesus Christ" Farhi en zijn vrienden. Tot in de puntjes verzorgd, alleen maar goede nummers en met afstand de meest enthousiaste band van het festival. De songs van ORwarriOR sluiten naadloos aan bij het oudere materiaal en tilt deze band naar een niveau dat eigenlijk veel meer verdient dan een plekje midden in de nacht op de party stage. Dit was de tweede keer pas dat ik ze zag maar ik hoop dat dat in de toekomst nog veel vaker kan gebeuren. Super!

Zaterdag:

Leaves' Eyes: Beste optreden wat ik tot dusverre heb gezien van deze band maar dat komt wellicht ook omdat ik de nummers nu wat meer begin te herkennen. Op CD niet echt mijn ding maar Liv blijft een top zangeres en de band geeft altijd een enthousiaste en oprechte show. Leuk ook om Jbassist eens te zien rondrennen op een groot open air podium.

Solstafir: Zeer goed optreden waar weinig op aan te merken valt. Op CD vind ik het af en toe iets te langdradig maar live is het erg imposant en komt hun 'organische sound' erg goed uit de verf.

Manegarm: Verrassend goed! Ik ben eigenlijk alleen liefhebber van het oude werk en had niet hele hoge verwachtingen maar het was echt een hele goede show met een perfecte mix qua geluid. Gitaar en viool waren gewoon super op elkaar afgestemd waardoor het totaalgeluid extreem genietbaar was. Deze band begint nu ook duidelijk de vruchten te plukken van hun jarenlange ervaring. Erg mooi!

Sick Of It All: Toen ik nog zat te schijten vlak naast het podium klonk het wel leuk maar teruggekeerd op de weide helaas niet meer. Misschien was het wel een goed optreden maar dit is gewoon echt niet mijn muziek.

Dark Funeral: Dé verrassing van Summer Breeze. Deze show was compleet tegenovergesteld aan het flutoptreden van een paar maanden terug in Hedon. Wat een bizar goed optreden was dit. Voor black metal begrippen had Dark Funeral een ongelooflijk goed geluid. Alles kwam perfect uit de verf. Emperor Magus Caligula was extreem goed bij stem dit keer. (Overigens zijn allerlaatste optreden met DF) Het gitaargeluid was exact zo als op de albums, heerlijk hypnotiserend en het totaal plaatje was gewoon een grote donderbui die over me heen raasde. Precies zoals ik altijd hoop dat DF gaat klinken en zoals ze helaas maar zelden voor elkaar krijgen. Absoluut fantastisch en muv MDB het beste optreden van het festival voor mij.

Asphyx: Ook Asphyx was weer bijzonder vet. Heerlijk rauw en vol geluid en een enthousiaste band. Asphyx bewijst wederom voor mij dat ze een van de meest terechte reünies van de afgelopen jaren zijn.

My Dying Bride: Al zo'n 15 jaar mijn favoriete band aller tijden en ook dit keer heeft die titel geen deuk opgelopen en is alleen maar weer meer versterkt. Zoals altijd is MDB een brok pure magie. Oude nummers, nieuwe nummers, het maakt niet uit, alles klinkt even gaaf en zoals gewoonlijk is ook dit optreden weer veels te kort voor mij. Perfecte afsluiter van een festival met de beste line-up en het beste geluid dat ik ooit meegemaakt heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 23-08-2010 16:05]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2010 16:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, ook nog effe wat over de orkestjes die ik heb gezien...

Woensdag:

-Unleashed: volgens mij best op dreef. Zelf was ik echter ook redelijk op dreef en meteen na Unleashed al knock out. Verder niets meegekregen...

Donderdag:

-Dream Evil: niet mijn muziek, maar viel niet tegen.
-Obituary: ja, lekker bezig weer, echt een liveband wat mij betreft
-Triptykon: vanuit de achterzijde van de tent staan kijken en luisteren, kippevel!!
Verder donderdag alleen wat flarden van Macabre en Endstille meegekregen, maar te weinig om daar een mening over te kunnen delen...

Vrijdag:

- Ensiferum: paar man uit ons groepje wou hier beslist heen. Beetje bierdrinkend vanaf het gras bekeken en beluisterd, wel aardig verder.
- Anathema: HEER-LIJK! Steeds weer fantastisch om deze heren te zien, kippevel de-luxe weer. Effe was ik bang dat ze geen tijd meer kregen om Fragile Dreams te spelen, maar ook dat nummer kwam gelukkig toch nog voorbij.
- Hypocrisy: de enige band van het festival die vrouwlief wou zien. Band weet ook mij wel weer te vermaken.
- Gorgoroth: tja, meer dan aardig kan ik er niet van maken...
-GWAR: derde keer dat ik ze zag en hoewel het muzikaal geen drol voorstelt, blijft de show toch wel lekker vermaak natuurlijk. Laatste nummer laten schieten om Hail of Bullets te halen.
- Hail of Bullets: heerlijke death metal natuurlijk, niets bijzonders, maar weer erg lekker!

Zaterdag:

-Fejd: band die ik beslist wou zien, en ik heb daar absoluut geen spijt van, wat een heerlijk optreden!!Ging dan ook veel te snel voorbij. Later nog even met de 2 broers staan ouwehoeren, en ze zijn bezig om ook in Nederland wat optredens rond te krijgen. Ik ben dan zeker weer van de partij!
-Manegarm: tja, heerlijk, kan er niet meer van maken, lekker van genoten...
-Dark Funeral: overtrof alle verwachtingen, fan-tas-tische show, goed geluid, veel vuur, helemaal niets mis mee!
-Asphyx: zie Hail of Bullets
-My Dying Bride: vanaf de vreettenten liggen kijken en luisteren, er is me weinig bijgebleven helaas...

Nog effe wat + en - punten

+redelijk schone dixies
+terrein erg ruim opgezet
+het weer
+omgeving
+formaat bierglazen

-controle bij de ingang, 2 uren in de rij en we moesten de hele bus overhoop halen
-kleine plaatsen op de camping, maar met een beetje puzzelen lukte het allemaal wel...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 23-08-2010 16:26]

spelfout weggehaald...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-08-2010 19:58 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Teveel gave bands dit jaar en dus ook absoluut geen zin om alles bij langs te gaan, nu.
Misschien later nog wel eens.
EINDELIJK mooi weer gehad (na de regen-terror van PSOA en de camping in Dinkelsbühl).
We hadden een prima plek langs de verharde hoofdweg, dus elke dag tot 16:00/17:00 uur op een stoeltje aan de weg met een biertje mensen kijken.
Alleen die security-gasten...
Beetje triest dat ze vanwege een paar drupjes water die ze per ongeluk op zich kregen direct van hun 4-wiel scootmobiel af moesten springen om iemand die niet eens met water had gespoten verrot te schelden: "Findest du das lustig ??? Redet Deutsch mit mir !!!" Zijn holmaatje floot hem uiteindelijk terug voordat het ging escaleren. Een dikke FUCK YOU dus naar security nummers 4 en 11
Verder vond ik de sfeer dit jaar beter dan de laatste twee jaren en was de opzet van de biergarten zwaar verbeterd. Het eten was er trouwens duur en slecht.
Als de line-up volgend jaar weer zo goed is, maar weer heen denk ik. Op naar de 9e keer al weer dan!

invictis
Usericon van invictis
Posted 23-08-2010 20:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

tsja security.
je bent te gast, ook al heb je bruut betaald.
gedraag je maar as it is

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 24-08-2010 1:03 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hm ja vorig jaar vond ik die security ook al niet te genieten, uiterst onvriendelijke mensen daar! Maar de rest van de organisatie vond ik wel redelijk in orde.

tyr
Usericon van tyr
Posted 24-08-2010 10:01 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

quote:

Nog effe wat + en - punten

+redelijk schone dixies

dan ben ik benieuwd waar jij je tent had.....
schone dixies ben ik niet tegen gekomen.hahah

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-08-2010 11:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wij stonden op veld M, was over het gehele festival goed te doen hoor. Zo schoon als thuis is het ooit natuurlijk, maar als ik de dixies op Summerbreeze met die van pakweg Wâldrock vergelijk, dan vond ik die op Summerbreeze zeer acceptabel hoor.

spelfout weggehaald...

Nikkus
All hail the kingpin
Usericon van Nikkus
Posted 24-08-2010 12:04 by Nikkus Wijzig reactieProfiel van NikkusQuote dit berichthttp://www.facebook.com/beyondreproachmetal

Voor een euro kon je scheiten op een plee die wel bijna net zo schoon was als thuis.

Ik heb me prima vermaakt, was de eerste keer dat ik naar Summerbreeze ben gegaan en het was zeker voor herhaling vatbaar. Heb een stuk of vijftien bands gezien wat ook meer is dan ik normaal meepak op een festival!

+ Hoop coole bands
+ VIP backstage pas gekregen
+ Daardoor gratis drank
+ Sfeer
+ Geluid (op Origin na, want daar klonk het echt voor geen meter)
+ Het weer
+ Goedkope CD's bij de Nuclear Blast tent

- Inderdaad lange wachttijd op die parkeerplaats waardoor er een lange file stond voor het festival terein
- Niet echt schappelijke prijzen voor eten en drinken

You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-08-2010 13:47 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Met lekker veel zoekplaatjes:

Detail:
mensen die wegliepen bij Gwar vanwege de pik spuitende Adolf met Swastika

En wie heeft nou de geilste oogschaduw, Alexi of Aaron?

Bla

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com