|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm ... raar ... Ik weet niet helemaal of ik dat moet geloven eerlijk gezegd. |
|
kijk maar op www.afterforever.com |
|
Ja was ik al aan het doen. Muzikaal uit elkaar gegroeid .. hmm .. mooie smoes |
|
quote: bron: http://www.afterforever.com/ |
|
Als ie niet genoeg speelcapaciteit heeft, waarom zat ie dan uberhaupt in die band? Of willen ze van stijl veranderen ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
komt minder lullig over he Ik weet niet hoe groot zijn inbreng was in AF, maar ben wel benieuwd wat voor invloed dat heeft op ze [edit]typevoud[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 03-04-2002 12:42] |
|
ik weet niet zoveel van after forever . ik dacht juist dat Mark een belangrijk bandlid was van de groep . . ik zie het zo : als je als band niet kan werken met bandleden die niet ' goed ' genoeg , naar 'jouw mening ' kunnen spelen , dan schort het ook aan de creativiteit 'jou '. je moet het maximale uit je bandleden halen .ik betwijfel daarom of het de enige/echte reden is . |
|
Misschien wil AF wel een CD (single) uitbrengen om achter WT aan te hobbelen, misschien vond Mark dat (als enige) geen goed idee |
|
quote: LOL |
|
quote: op grond waarvan denken de andere bandleden 'beter' te zijn dan Mark ? |
|
Ik vond Mark altijd 1 van de leukere bandleden. Altijd spontaan en had veel plezier op het podium. Gewoon een genot om naar te kijken. Een vage beslissing vind ik. |
|
quote: mmm, dar ben ik het wel mee eens jah, beetje vreemde beslissing, misschien heeft Mark wel de rest van de band eruit getrapt . Ben benieuwd wat er van komen gaat, straks worden ze minder en meer , wat ik erg jammer zou vinden. |
|
quote: als iemand de nummers niet kan spelen, dan lijkt me dat vrij duidelijk... 1) Sander heeft op Decipher alle gitaarpartijen ingespeeld 2) Op Sjwaampop 2001 (toen was Decipher al opgenomen) konden ze maar 3 nummers ervan spelen, omdat Mark de rest nog niet kende... [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 03-04-2002 13:30] |
|
ik heb al eens een interview in het NRC Handelblad gelezen met hem, en daarin maakte hij duidelijk dat hij niet tevreden was met zijn zangstijl--> het grunten dus... en dat hij liever een gewone zang neerzette, maar gewoon bleef grunten omdat de band en de muziek daarom vroeg. Misschien ligt zijn vertrek dus wel iets anders dan jullie denken. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: een en ander zal sowieso wel toegelicht worden in een van de voor de hand liggende muziekbladen neem ik aan |
|
tja... misschien is het vanuit de band gezien beter maar het is geen manier van doen vinnik wat betreft de manier waarop. van het ene moment op het andere aan de kant geschopt worden zonder er ooit wat over gehoord te hebben en tevens te horen krijgen dat je plek reeds is ingevuld. mooie reden hebben ze hem overigens gegeven... "Redenen: ik zou te veel bewegen op het podium en daardoor niet genoeg op het gitaarspel letten (dus teveel aan de show en te weinig aan het spel) en teveel contact met de fans (ze willen liever afstand bewaren klaarblijkelijk)" tis gewoon jammer... mark was juist de gangmaker bij de concerten. de rest staat altijd nogal verheven boven het publiek te spelen... zo van wij zullen wel even laten zien hoe het moet... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
onvoldoende capaciteiten. hmm doek dan die hele band op, of krijg ik nu weer allemaal boze blikken? |
|
Ik sta nu met een mond vol tanden....ik was een paar weken geleden in een cafe, en 2 kerels begonnen een beetje te sjansen met m'n beste vriendin en met mij en hun openings zinnen waren ik ben de ex bassist van Within Temptation en ik ben de gitarist van After Forever, waarna wij ze vreselijk hebben uitgelachen, al denkend dat het bull-shit was, maar ik keek net op de website naar de foto's, en het is em echt, oooeeepppsss SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
hahaha |
|
quote: jij bent een leuke meid |
|
Veel overleg met hem is er blijkbaar niet gebeurd. Dit schrijft hij op het messageboard van de band: Vandaag heb ik te horen gekregen, als donderslag bij heldere hemel, dat ik uit After Forever ben gezet. Ze lijken onvermurwbaar en niet meer van hun standpunt af te brengen. Redenen: ik zou te veel bewegen op het podium en daardoor niet genoeg op het gitaarspel letten (dus teveel aan de show en te weinig aan het spel) en teveel contact met de fans (ze willen liever afstand bewaren klaarblijkelijk). Ik wil hierbij alle fans die After Forever gesteund hebben ontzettend bedanken voor de geweldige tijd al die 7 jaren!!! Ik kom terug met een nieuwe band hoe dan ook het is alleen zo wrang als je uit je eigen band wordt geschopt. Max Cavelera en Morton Veland gingen me reeds voor. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik dacht dat een band een groepje vrienden was. capaciteiten en gitaarcapaciteiten en ook succes van de band dienen op een tweede plaats te komen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-04-2002 14:06] |
|
ik wil geen vuil spreken maar dr gebeuren wel vaker dingen rondom de band zonder overleg... geen verdere uitleg. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Een band is ook een groepje vrienden....klopt helemaal. Maar die groep vrienden wil muziek maken......en dan komen er muzikale qualiteiten om de hoek kijken. En als dat dan niet klopt...ja dan moet je ook zo eerlijk zijn om te zeggen dat het niet verder kan gaan.....lijkt mij het beste........dus even goede vrienden blijven en de wegen laten scheiden. Je kan dan wel door blijven sukkelen maar dan gaat de hele band naar de haaien. En als je zo aan die ene groep vrienden hecht moet je niet in een band gaan zitten.....dan kun je beter een keer in de week afspreken in de kroeg en een biertje met elkaar drinken. Heb je dan het meeste aan. |
|
quote: Maar zoals ik het begrijp wist iedereen in de omgeving van de band het al zo'n drie weken en hebben ze een andere gitarist ingespeeld. Toen die voldoende nummers kende hebben ze die Mark eruit gekickt. Niet erg netjes, toch... Vrienden of niet, het is ook gewoon niet professioneel op die manier. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |