|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Download dit op audiogalaxy Hilarisch! |
|
bah Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Mwuhahahahahahahahahahahahahaaa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hahaha, lol, dat moet een keer beluisterd worden! Dead things grow from deep inside... |
|
En als ik zoiets over Iron Maiden zeg wordt iedereen boos Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
is ook gay maar dat is gaaf. doet u de broek maar uit! |
|
Iron Maiden is niet gay. Die lopen niet in blotebillenbroekies rond. Manowar wel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
quote: nee nee ik bedoelde helemaal niet dat iron maiden gay was, maar natuuuuuurlijk manowar. lijkt me duidelijk. doet u de broek maar uit! |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
HEEL leuk....echt HEEL leuk!! WHAHAHA I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
En toch heerscht Manowar |
|
(kan ff niet meer typen van 't lachen) Het blijft een leuke parodie...dat het Weird Al Yankovic nog niet op ideeën heeft gebracht!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Lol, ik kende hem nog niet, geweldig gewoon 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Whahaha Ik vind hem cool! MuayThaigerrr!! |
|
Ik vindt Manowar gewoon een ijzersterke band en ook 1 die nooit toe zal gaan geven aan de commercie, en dat jullie ze nu allemaal gay vinden, ok... als een priester wat tegen homos heeft staat iedereen op de achterste poten (leuke woordspelling) maar hier wordt het getolereerd, gerard is pas gay, Manowar niet!!!! sprak een Manowar fan [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-04-2002 20:52] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Eej, ik heb nix tegen homo's of Manowar. Vind het gewoon een leuke grap, da's alles [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 03-04-2002 20:57] MuayThaigerrr!! |
|
Als er een geintje over die Ultra True NSBlack Metal van hem gemaokt word dan is het "Daar mag jij niets over zeggen" of "Hiermee mag je niet spotten". En over manowar word maar een ouwehoer topic gemaakt. Raise your swords for manowar! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: JUIST! other bands play Manowar KILLS! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
inderdaad... dat mensen zo kunnen zeiken over hoe ze eruit zien... bah bah OTHER BANDS PLAY MANOWAR KILLS!! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Ik vind Manowar geweldig maar dit is wl een leuke parodie, geef nou toe. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
OTHER BANDS GAY MANOWAR KILLS Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
MANOWAR heerscht Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Hail to thee, o brother of Metal!! Dat eeuwige gezeik over dat Manowar gay is enzow.... Manowar heeft tenminste hart voor zijn publiek! Dat kan ik van een hoop andere bands niet zeggen. dus.... |
|
Ik ben niet zo dol op Manowar, maar net als pingpong-met-corpsepaint-op-grappen is dit wel heel ... erg .... FLAUW!!!!! Zo . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |