![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, ik geef je er 30 euro voor. Dat lijkt misschien niet veel, maar dit soort boeken koop je ook voor 2 a 3 euro per stuk op de rommelmarkt. Een foto kan nooit kwaad natuurlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ik bied 30,05 euro ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Even lief doen tegen vikingmetal-liefhebbers. ![]() ![]() |
|
quote: 30,10 ![]() ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Je zeggggggg, daar kan ik niet tegen op bieden hoorrrrrrrrrrrrrrr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Stapeltje boeken.. eenmaal andermaal... verkocht voor 30,10 euro aan flebbie! ![]() ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Veertig euro, Mick. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
docu over Elizabeth Bathory Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Zo dadelijk op SBS6, Reportage: bekentenissen van een seriemoordenaar. Hoewel een erg sensatiebelust programma, vooral in de manier waarop het gepresenteerd wordt, toch inhoudelijk vaak wel interessant. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Ben je nu toch aan het bieden? Hm. Bastianus, ze zijn voor jou! Ja hoor... ![]() |
|
quote: Sorry hoor maar eeuuh... quote: ![]() ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 14-06-2011 0:16] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik vind Veronica een seriemoordenaar. Zit je midden in die afleveringen van NCIS LA waarin Hetty naar Oost-Europa gaat, gaan ze ineens alleen nog maar herhalingen van oude afleveringen uitzenden. Met JAG en NCIS flikten ze hetzelfde. Zo haak ik wel af bij series ja. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Godsamme, het duurde echt te lang voor bij mij het kwartje viel... Ja hoor... ![]() |
|
hee Jolly Roger, heeft Batsdieanus die boeken nou nog gekocht? anders wil ik ze wel van je overnemen ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
damns signature ![]() |
|
Laatst die film over haar gezien. Best de moeite vond ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
intrigerend iig signature ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1580099/geslachte-meisjes-verkocht-als-gehakt Ebola Syndrome toestanden signature ![]() |
|
quote: Een iets uitgebreider artikel hier: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-ik-wou-er-nog-eentje-bij-hoe-robert-pickton-in-de-val-werd-gelokt-en-de-moord-op-49-vrouwen-bekende~a1bb527c ![]() |
|
![]() |
|
butthunter. slechte klote serie dat mindhunter. ![]() |
|
Ik vond Manhunt Unabomber veel leuker. ![]() |
|
Oh, ik heb me wel vermaakt met Mindhunter. Unabomber serie was ook gaaf ja. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |