|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, ik geef je er 30 euro voor. Dat lijkt misschien niet veel, maar dit soort boeken koop je ook voor 2 a 3 euro per stuk op de rommelmarkt. Een foto kan nooit kwaad natuurlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik bied 30,05 euro Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Even lief doen tegen vikingmetal-liefhebbers. |
|
quote: 30,10 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Je zeggggggg, daar kan ik niet tegen op bieden hoorrrrrrrrrrrrrrr Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Stapeltje boeken.. eenmaal andermaal... verkocht voor 30,10 euro aan flebbie! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Veertig euro, Mick. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
docu over Elizabeth Bathory Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Zo dadelijk op SBS6, Reportage: bekentenissen van een seriemoordenaar. Hoewel een erg sensatiebelust programma, vooral in de manier waarop het gepresenteerd wordt, toch inhoudelijk vaak wel interessant. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ben je nu toch aan het bieden? Hm. Bastianus, ze zijn voor jou! Ja hoor... |
|
quote: Sorry hoor maar eeuuh... quote: |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 14-06-2011 0:16] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind Veronica een seriemoordenaar. Zit je midden in die afleveringen van NCIS LA waarin Hetty naar Oost-Europa gaat, gaan ze ineens alleen nog maar herhalingen van oude afleveringen uitzenden. Met JAG en NCIS flikten ze hetzelfde. Zo haak ik wel af bij series ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Godsamme, het duurde echt te lang voor bij mij het kwartje viel... Ja hoor... |
|
hee Jolly Roger, heeft Batsdieanus die boeken nou nog gekocht? anders wil ik ze wel van je overnemen ... hoe de hazen lopen ... |
|
damns signature |
|
Laatst die film over haar gezien. Best de moeite vond ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
intrigerend iig signature |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1580099/geslachte-meisjes-verkocht-als-gehakt Ebola Syndrome toestanden signature |
|
quote: Een iets uitgebreider artikel hier: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-ik-wou-er-nog-eentje-bij-hoe-robert-pickton-in-de-val-werd-gelokt-en-de-moord-op-49-vrouwen-bekende~a1bb527c |
|
|
|
butthunter. slechte klote serie dat mindhunter. |
|
Ik vond Manhunt Unabomber veel leuker. |
|
Oh, ik heb me wel vermaakt met Mindhunter. Unabomber serie was ook gaaf ja. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |