|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Alvast in de sfeer komen, dat kan geheel gratis bij Dynamo: Meer info check: http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/231/eindhoven-metal-meeting-pre-party-met-oa-flesh-made-sin-walpurgisnacht-en-guitarhero |
|
Walpurgis Rgorst? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Flesh Made Sin (Neurotic Records), als je Slayer, Kreator en Infernal Majesty is een blender zou gooien, en daar een pot hollandse nuchterheid bij zou doen, dan krijg je Flesh Made Sin. Een Thrash georienteerd band die snapt hoe je moet thrashen. Na een aantal jaren van touren met niet de minste metalen bands is de band door het geluid te mixen met een meer moderner en donkerder metalsausje wat hedendaagser gaan klinken, maarde jaren 90 Thrash hoor je nog regelmatig voorbij komen op hun laatste plaat genaamd "The Aftermath of Amen". www.myspace.com/fleshmadesin Walpurgisnacht is een brabants ruwe old school blackmetal/pagan orketjes, uit de klei getrokken uit de heidegronden rondom de Peel. Na een tijd lang blackmetal covers te spelen en in diverse blackmetalbands actief te zijn zoals, Cirith Gorgor, Grimm en Zwartketterij, zijn de brabanders hun peilen gaan richten op Walpurgisnacht/ De cd "Die Derwaert Gaen En Keeren Niet" was released" eind of 2005 door German label Folter Records... www.myspace.com/walpurgisnacht666 |
|
Zit Nimroth in Walpurgis Rgorst misschien? Dan wordt het wel interessant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bestaat niet.... spelfout weggehaald... |
|
quote: In de peel kan alles,, ik kom er zelf vandaag, de Peel HEERSCHT! |
|
de peel.. het is maar waar je trots op bent.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: We willen in de rest van Brabant ook een hek om Helmond heen, met wachttorens, maar het stuit helaas op politieke bezwaren... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Stichting HOH is nog steeds actief (hek om hellmond!) On TOPIC, ik heb nu al zin in Borrelnootjes en een glaasje priklimo! |
|
Ja, wordt gaaf. Wellicht kan ik er niet bij zijn als ik Elite de avond van te voren moet ophalen na hun show in Oberhausen (trouwens wat moet Vrangsinn van Carpathian Forest op de poster, speelden ze maar). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
John, je gaat gewoon mee naar Oberhausen en Elite Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wij zullen veel materiaal van eind dit jaar/begin volgend jaar komende CD getiteld 'Vergheldinghens Crachte' spelen! Zo ongeveer de allerlaatste kans om ons live te aanschouwen voordat we wegzakken in veen en zomp probably never to return (on stage) again... |
|
Ja Houtekiet, ik hoorde al dat jullie er begin volgend jaar een eind aan gaan breien... (jammer hoor, dat meen ik oprecht) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Heidegrond is zandgrond en verder bestaat de Peel uit hoogveen, "uit de klei getrokken" slaat dus inderdaad nergens op. Het eindigen van Walpurgisnacht heeft te maken met Marchosias die wil stoppen en ondergetekende die voor een paar jaar zijn Heimat gaat verlaten. Des te meer zin in Dynamo! Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
En irritante klootzak moet nie bakkese, maar gewoon komme pilze! Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
Ik zal tijdens deze avond er een gratis cursus pottenbakken erbij doen,, UP!!! |
|
Goed Sander, regel 30 kilogram klei en een oven en "alles sal reg kom" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
misschien even kijken.. wist niet dat walpurgisnacht nog bestond.. |
|
Omhoog met die homp klei! |
|
flesh made sin en guitar hero. best vet walpurgisnacht is dan weer niet mijn ding, maar misschien dat ik hiervoor toch wel even op en neer ga |
|
OMhoog dan! |
|
METAL!!! HET gaat het een mooi weekendje worden! |
|
quote: Ik heb begrepen dat er aardig wat muzikanten gaan rondlopen, aangezien Ryan Air vanuit Zweden op zaterdag niet gaat en bijvoorbeeld ook dat de heren van Elite al op donderdag in Nederland zijn (tegen middernacht), overdag even oefenen en 's-avonds de Noor in Europa gaan spelen (drinken dus); gaat echt een heel gave pre-party worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Misschien wel aanwezig |
|
quote: Ja, want zonder "bekende muzikanten" is het kut.... Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |