|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ok, weet ook niets orgineels op dit moment, maar is het al bekend wat Pitrelli gaat doen.. die vindt ik persoonlijk een betere gitarist Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Terug naar z'n oude stekie |
|
quote: Weet je dat zeker? of hoop je dat? |
|
ze kunnen Jack Frost er toch niet zomaar uitflikkeren? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Daar gaat nog één van mijn jeugdidolen...fuck zeg Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
sja hoewel ik het steeds iets minder vond worden ... DIT IS NIE TOF !!!!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Stiekem hoop ik dat wel, maar inderdaad, je ken er niet zomaar iemand anders uit flikkeren! eentje extra mischien dan maar |
|
vind jack frost ff wat beter dan al pitrelli enne megadeth, nah ben dan blij dak ze heb mee heb mogen maken op bospop vorig jaar Let´s bring back the METAL |
|
Hmmz, jammer en iid einde Megadeth. Bazzio Attacks!!! |
|
Snik.. Blij dat ik ze vorig jaar op Graspop nog gezien heb.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ja echt klote dit nieuws ... 'k zal maar rust in peace draaien in gedachtenis aan de goede tijden van Megadeth "You were great, we were MEGADETH" The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Volgens mij kan hij nog zingen en bij optredens als hij wil een extra gitarist inhuren . ook kan hij nog steeds thuis muziek en zang opnemen denk ik ,met de band . Zo kan hij ook bij zijn gezin zijn, en muziek opnemen . veel touren is volgens mij niet nodig . alice in chains tourde een bepalde periode niet (enkele optredens), maar was toch een succesvolle band in die periode ( volgens mij was dat tijdens unplugged sessie ) |
|
Dave Mustaine zingen???? ik wist niet dat ie dat kon! hij moet gewoon ergens een leuke gitaarwinkel openen en daar zijn tijd uitzitten! |
|
quote: Precies Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: heb je wel gelijk in ja, maar hij heeft wel progressie geboekt, als je luisterd naar killing is my ... en naar cryptic ... wel een vooruitgang in de vocals van Dave, toch? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Jawel, wel vooruitgang, maar verder zingen? nee, doe maar niet! dave you did a great job! |
|
quote: Dave Mustaine, maakte juist Megadeth speciaal met zijn (aparte) vocals. Anders was het een standaard band geweest imho Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ja? dus.... kan hij dan wel zingen dan> zijn zang heeft iets speciaals ja, maar meer ook niet |
|
Nou, mooi ook. Trieste gast |
|
Ik ben begonnen met iron maiden en de eerste cd van een andere band die ik heb gekocht is megadeth (rest in peace) We`re not dead we`ve never lived |
|
quote:Dat vraag ik me af. Dave en James Hetfield hebben zeg maar een zelfde manier van spelen aangeleerd. Dat blijkbaar erg goed klinkt. Als Dave alleen gitaar was blijven spelen en iemand anders had gezongen dan was het denk ik nog een suc6 geworden. |
|
Ach, het voordeel is dat ze niet nog een "Risk" album zullen maken..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ...en het nadeel is dat ze niet meer verder kunnen in de stijl van The world needs a hero Waarschijnlijk gaat hij een boek schrijven -memoires ofzo- want de teksten waren altijd erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2002 1:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |