|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Precies.. de eikel klinkt als een verwend kind dat z'n zijn niet krijgt.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:legende? wat is er een legende aan een persoon die door gebdragsproblemen uit metallica is geschopt en daarna een kloon van kill 'em all opnam? verder heerlijk album, niks over te klagen naast het feit dat het erg veel van metallica reript lijkt... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hehehe, het was toch dave, die beweerde dat de solo's van kirk op kill 'em all gejat waren van hem? Oud Vuil. |
|
quote:...en vice versa We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: gaat eerder om de liedjes (en toch ook de solo's ja) alles hebben ze toen geript van dave mustaine maar ze hebben ze naam nog wel vermeld onder de teksten maar ze hadden ggen toestemming om the four horseman (mechanix) op dat album te zetten en dat hebben ze toch gedaan ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Oh boe hoe boe Je doet net of het jou ook persoonlijk geraakt heeft... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: heej ik ben een deth fan zeg niet dat ik huil maar vind het wel triest dat metallica dit eerst jaren ontkent en dan uiteindelijk pas toegeeft that's all ennuh don't get me pissed ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Geweldige omschrijving Ik vind Megadeth nu wel weer leuk, een tijd geleden erg veel geluisterd toen werd ik er ziek van. Red de fietsen de winter door. |
|
eerste 3 of 4 albums tot aan countdown hebben nog wele ens wat, lekker thrashy We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: de RIP standaard halen ze niet meer, maar het tempo en de agressie zijn er duidelijk wel. En Dave weet nog steeds aardige riffs te produceren zo te horen. Belangrijkste is dat ie weer met de muziek bezig is in plaats van met andere dingen. Ik moet zeggen dat ik lang niet meer naar Megadeth geluisterd heb, maar kick the chair doet me verlangen naar meer. |
|
Jezus, jij hebt echt een true evil nickname! Red de fietsen de winter door. |
|
quote: dacht het wel |
|
quote: Je bent ook gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: lijkt me duidelijk. Jij ook toevallig? |
|
quote:Chelman vindt alleen Jenje's en mijn Genotsknots interessant.. Alle andere types verdoen hun tijd of anti biotica.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
zijn we hier altijd zo vriendelijk op dit forum? ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: EY! Al dat gelul over mij! |
|
treffend gesteld |
|
binnenkort komt die dead enough vrij om te draaien op en radiostation das de nieuwe single van megadeth nieuwe album heet the system has failed moet nog uitkomen. wie weet er een goed station die hem wil draaien ik moet hem gewoon horen!!! ik heb ook een mp3 van kick the chair ook van het nog uit te komen album tis super!!! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Ik niet. (sorry Paulien ) [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 28-06-2004 14:57] |
|
quote:heel misschien is mijn interpunctie nog beter en mijn beheersing van de neerlandsche taal [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 28-06-2004 15:49] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
volgend jaar op graspop samen met maiden |
|
in duidelijk nederlands HELP!! ik zoek een station die de nieuwe single van megadeth wil draaien? deze single heet "die dead enough"komt binnenkort uit check www.megadeth.com. er is al een single uit die heet :kick the chair als iemand die wil horen voegen ze maar toe op msn. deze 2 nummers zullen allebei op het nieuwe album van megadeth komen te staan dat album zal "the system has failed" gaan heten. Dus als iemand een goed station weet reageer!! ik wil heel graag de nieuwe single horen!! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |