|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Voor fans van Sludge/Doom/Post-Metal! |
|
De liefhebbers weten toch wel wat ze kunnen verwachten? Iig is Groningen voor mij toch net wat te ver "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Is Tilburg een optie voor je? Ze staan op 6 december in 013. |
|
Hehe, da's dan weer de andere kant van het land. Ook wat ver "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hmm interessant en niks te doen nog die dag. |
|
Trouwens, hoe doen ze die dingen voor zo'n prijs Callisto voor 6, en 4 december ben ik bij Buried Inside + Tombs voor 7. Daar haal je toch geen winst uit "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
dat klopt idd, doen we allemaal uit pure liefde |
|
Wie gaan er allemaal heen? |
|
quote: Was eigenlijk van plan om naar Sham 69 te gaan in Drachten. Maar dit vind ik ook wel erg interessant en ook nog een stuk dichterbij. Dus ik ga er nog ff hard over nadenken. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Hoe laat begint dit? |
|
quote: Als ik het me goed herinner heeft Simplon een kleine funding en aantal vrijwilligers. |
|
quote: check IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aanwezig + kersverse vrouw |
|
quote:Sludge/doom/post-metal... vaak gemaakte fout... lol wat speelt er nu? Sludge? Sludge Doom? Of geen metal? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
er spelen 3 bands, 1 sludge 1 doom 1 postmetal |
|
Wat is post metal? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: enveloppen muziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Inderdaad... Jij hebt ook een hekel aan de PTT/TPG... als er alleen doom/sludge had gestaan had ik ook wel ff 250km gereden... maar dankzijj die post-doom depressie ga ik dat ff niet doen... Stelletje homo's! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik luister alleen van die 94 boom bap shit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Precies.... Post 94 doom dap zuigt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: aka hipster metal, als dat je wat zegt. |
|
quote:Bull shit dus? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou, stiekum wel een van m'n favoriete stromingen. Callisto is ook waanzinnig. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |