|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, geen bullshit. Sjoel bit, je weet wel. |
|
Callisto is echt tegek man. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Callisto heb ik net even geluisterd, ik wist niet dat emo nu post-metal genoemd werd. Bagger dus. |
|
quote:Ja ik ken Callisto... Te gekke band idd... Alleen die term pot-doom....... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ben 4-12 wel in de buurt maar kan er helaas toch niet bij zijn. |
|
Sinterklaas? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Yeps! Isis ben ik mss wel bij. |
|
quote: Dan heb je verkeerd geluisterd of heb je een hersen- of gehoorbeschadiging ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ja en nee, myspace De zang stond mij niet zo aan. Dan haak ik meestal snel af. Ik lees zonet dat de eerdere albums meer instrumentaal zijn, klopt dat? Dan probeer ik die eens. |
|
Noir ken ik vrij goed en daar weet hij zn bek wel te houden, maar daar is zn zang ook zeker niet onaangenaam en emoachtig. Maar je moet ervan houden op Noir zitten veel jazzy achtige stukken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een gekenker over de label Post-Metal. Alsof de Gehenna Rock N Roll Police langskomt om de gitaren te slopen |
|
Hoe laat begint dit? |
|
21:00 open 22:00 aanvang |
|
Callisto is wel gaaf.. als ik vrijdag niks anders heb kom ik misschien ook wel |
|
Zondag in 013 aanwezig. |
|
vanavond! er is toch niks te doen in de stad.. |
|
volgens mij ook niet nee.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dankjewel! Ik denk toch afwezig, omdat ik zaterdag een vroege dienst moet draaien. |
|
Kon niks met de eerste 2 bands maar Callisto was echt te gek! Genoten! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |