|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Illdisposed speult nie en wordt vervangen door Rompeprop!! Jahaa.. feestje!! [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 31-05-2010 18:11] |
|
Jammer,maar gelukkig wel een leuke vervanger.*zoekt wit shirtje* =) |
|
Nog een week!! Godverdoms zin in!! =) |
|
Ik heb er eigenlijk ook wel zin in stiekem. |
|
Ik hoor dat de camping woensdag al open gaat en er pre party is. Dan toch maar een dag eerder die kant op! Bla |
|
Wij(ik+Ingrimd) komen pas laat in de middag/avond aan. =) |
|
Gezellig! Ik ga ook pas eind van de middag. Dan hebben we de hele nacht nog! Bla |
|
Als ik moet werken ben ik er ook op woensdag, anders wordt het donderdag ochtend ergens. |
|
quote: Laat in de middag gaan we echt niet redden hoor Het wordt zeker wel ergens in de avond. |
|
Ik vertrek woensdag rond 19.00 en verwacht tussen 20.30 en 21.00 te arriveren op de camping. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Daarom /avond. =) |
|
Nog ruim een dag godverdomme.Alles kaput!! =) |
|
Eind van de middag gaan we nu misschien toch wel redden Morgen ff de auto schoonmaken |
|
quote: Mooi!Nu nog opnieuw weer zin maken. =) |
|
Zo, ik heb er zin an! |
|
Hoef er niet te werken, dus ben er donderdagochtend. Party! |
|
Ooooh druk druk druuuuk. Vanmorgen zooi voor de uni geregeld, nu heel snel ff thuis proberen wat in te pakken. Dan werken tot 10 uur, en morgenochtend ook nog werken van kwart voor 6 tot kwart voor 2 en dan stemmen, laatste zooi inpakken en vertrekken. chaoooos |
|
En daarom ga ik donderdagochtend, lekker op het gemakje, hehe |
|
Ja, zeg dat maar eens tegen NYB |
|
.Nou ja zeg.... =) |
|
hap hap |
|
Zeg stelletje ouwe wijven! 't wordt gewoon dikke party woensdagnacht dus niet zo miepen! Bla |
|
Miep miep!! Ingrid gaat niet dik party-en.Ze moet slapen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 08-06-2010 16:27] =) |
|
Pas maar op, anders moet je nog met de TREIN! Haha! Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |