IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Deathfeast Open Air 10./11./12.06.2010 Vorige pagina
NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 08-06-2010 16:29 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2010 16:28 schreef MischiefMira het volgende:
Pas maar op, anders moet je nog met de TREIN! Haha!

Nee hoor.Hm ze zei het zelf.Arme meid moet die ochtend nog werken.Maar Op Rock Hard heeft ze dat ook overleefd.Ze is een taaie tante.

=)

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-06-2010 11:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 mei 2010 21:51 schreef MischiefMira het volgende:
Oh super om je eindelijk weer es te zien!
Blijven jullie 't hele weekend of weer snel 'rein und raus' als vorige keer?
Het wordt tijd om eens flink in de metaldisco door te zakken - met een paar flessen lauw bier wat tegen die tijd toch niet meer uitmaakt!

Hey laiverd. Nee we blijven daar kamperen. Zou het zo zijn, dat we dan EINDELIJK echt eens samen een feestje kunnen bouwen?? Laat het waar zijn

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

NotYourBitch
Posted 09-06-2010 12:16 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

ZININN!!!!!Ondanks dat het weer niet echt mee wilt werken.Maar regen,onweer en tering hitte zullen de pret niet drukken!!

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 09-06-2010 14:50 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2010 11:59 schreef zillah-morte het volgende:
Hey laiverd. Nee we blijven daar kamperen. Zou het zo zijn, dat we dan EINDELIJK echt eens samen een feestje kunnen bouwen?? Laat het waar zijn

Het is waar!! Ik ga nu even shoppen in Duisburg en dan meteen door naar Hunxe. Roel komt vrijdag ook!

Bla

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 13-06-2010 15:59 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

BREE BREE BREE

NotYourBitch
Posted 13-06-2010 17:57 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2010 15:59 schreef Ingrimd het volgende:
BREE BREE BREE

En het regende lekkere.....
Ingrimd knowzzzz..
Heel verhaal kort:
Brute bands,gave optredens,supergezellige sfeer,toffe festivalgangers,enz.enz..
Volgend jaar zeker weer.Een van de beste gave festivals die ik heb meegemaakt ik jaren.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-06-2010 17:59]

=)

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 13-06-2010 18:27 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Coolste feestje in jaren!

Vrijdag alleen Prsotitute en Hail of bullets gezien. Verder zal het die avond ongetwijfeld een prachtfeestje geweest zijn, het enige wat ik nog weet is dat ik me ineens besefte dat ik een dansje aan het wagen was bij Dying fetus, en een stuk later op de avond nog een geniaal half uurtje in de partytent met shotjes wodka. Mijn volgende herrinering is dat ik naakt wakker wordt in mn bed de volgende ochtend.

Zaterdag eigenlijk helemaal niks gezien, behalve Romnpeprop en Sinister, en zondags Aeon, Severe torture en Lock up. Tijdens Suffocation kreeg ik het koud, en ben ik maar naar bed gegaan. Vette shows van de bands die ik gezien heb, en nog 2 coole shirtjes en een cdtje gescoord

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 13-06-2010 18:40 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Hehe, ik ben juist uít bed gegaan omdat het koud was.
In de party tent was het veel warmer.

Maar geniaal festival, ik heb het 3 van de 4 nachten licht zien worden
Best nog veel bands gezien, en al had ik het van te voren nooit gedacht, dat varkensgekrijs is eigenlijk best gaaf.

NotYourBitch
Posted 13-06-2010 18:42 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2010 18:40 schreef Ingrimd het volgende:
Hehe, ik ben juist uít bed gegaan omdat het koud was.
In de party tent was het veel warmer.

Maar geniaal festival, ik heb het 3 van de 4 nachten licht zien worden
Best nog veel bands gezien, en al had ik het van te voren nooit gedacht, dat varkensgekrijs is eigenlijk best gaaf.

=)

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 13-06-2010 20:37 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Alle 33 de bands gezien Hoogtepunten Defeated Sanity, Prostitute, Lock Up, Waco Jesus en Human Rejection. En Suffocation stak hier nog ff gekwadrateerd bovenuit. Wat een fucking strakke liveband zeg, en eindelijk Souls to Deny live gehoord. Koning! Vomit the Soul viel me wel heel erg tegen maar dat was 1 van de enige. Goed veel bier gedronken (ik trek die 0,4l glazen goed trouwens!) en lol getrapt op de camping en in de partytent. Goed weekendje!

NotYourBitch
Posted 13-06-2010 20:48 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Und wie bist du?Haben wir uns gesehen am Festival oder partyzelt?

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-06-2010 13:54 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Voor alle mooie herinneringen staan hier dan de foto's online op www.metalshots.com !

Bla

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 13:57 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Die 2 zoenende gasten zijn lelijk.
Ik had er 2 voor me neus in de partyzelt,lekker en ook aan het bekken.en maar beweren dat ze geen homo waren ,just really good friends.

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-06-2010 14:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wat boeit dat nou, als mensen maar lief voor elkaar zijn! Ik zal ook es een lekker wijf voor jouw neus kussen!

Bla

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 14:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ik werd idd door 2 verschillende lekkere vrouwtjes gekust.
Maar volgende x geen stiekeme foto's maken hoor.De tering!!

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-06-2010 14:51 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dus als vrouwen vrouwen kussen is het geil, en als mannen mannen kussen is dat vies? Waar heb ik dat toch eerder gehoord in de homofobe gemeenschap?

Bla

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-06-2010 14:55 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Tering, die griet die dr tieten laat zien. Als ik bandlid was zou ik mn stekker eruit trekken en naar huis gaan, hehe

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 16-06-2010 14:56 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Dat ziet er goed uit, Mira, hoor!
De volgende keer krijgen jij en Roel beide een kusje.

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 14:57 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 14:51 schreef MischiefMira het volgende:
Dus als vrouwen vrouwen kussen is het geil, en als mannen mannen kussen is dat vies? Waar heb ik dat toch eerder gehoord in de homofobe gemeenschap?

Nee juist niet.Ik bedoel alleen dat die gasten van jouw niet zo lekker waren als die van mij.Ik vind het juist uber geil als mannen met elkaar zoenen.
Ik vind het ook grote onzin dat de meeste mensen walgen van zoenende mannen.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2010 14:57]

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 16-06-2010 17:47 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Oh sorry, mybitch!

Bla

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 17:52 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Mira's bitch.
Zie jou/jullie@Hellfest!

=)

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-06-2010 19:22 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 16 juni 2010 14:55 schreef Sjaakie het volgende:
Tering, die griet die dr tieten laat zien. Als ik bandlid was zou ik mn stekker eruit trekken en naar huis gaan, hehe

In de partytent heeft ze ze nog zo'n 100 keer laten zien

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 19:24 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Hmm gelukkig helemaal niet gezien.
dat wijf lijkt op een griet die ook op Metalfest was.'s avonds bij de cocktailbar in de regen en met dr tieten lopen dansen.Van een hooibaal vallen in de modder en dr vriend maar constant aan dr arm trekken dat ze mee weg moest.
Ik ben ook erg blij met me 2-ling maar ga ze echt niet in het openbaar showen.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2010 19:27]

=)

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 30-09-2010 19:01 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Eerste bands voor 2011 zijn bekend.

GRAVE (SWE)*special 20th Anniversary set*
PESTILENCE (NDL)
THE ROTTED (UK)
VOMITORY (SWE)
DEVOURMENT (USA)
KATALEPSY (RUS)
NUCLEAR VOMIT (POL)
INHUMATE (FRA)
SUFFERAGE (GER)
GOREZONE (GER)
BLOODSOAKED (USA)

http://www.deathfeast.de/de/deathnews.html

Never have so many sacrificed so much for so few

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 01-10-2010 0:32 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ja had het gezien

Aanwezig

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com