|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey laiverd. Nee we blijven daar kamperen. Zou het zo zijn, dat we dan EINDELIJK echt eens samen een feestje kunnen bouwen?? Laat het waar zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ZININN!!!!!Ondanks dat het weer niet echt mee wilt werken.Maar regen,onweer en tering hitte zullen de pret niet drukken!! =) |
|
quote: Het is waar!! Ik ga nu even shoppen in Duisburg en dan meteen door naar Hunxe. Roel komt vrijdag ook! Bla |
|
BREE BREE BREE |
|
quote: En het regende lekkere..... Ingrimd knowzzzz.. Heel verhaal kort: Brute bands,gave optredens,supergezellige sfeer,toffe festivalgangers,enz.enz.. Volgend jaar zeker weer.Een van de beste gave festivals die ik heb meegemaakt ik jaren. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-06-2010 17:59] =) |
|
Coolste feestje in jaren! Vrijdag alleen Prsotitute en Hail of bullets gezien. Verder zal het die avond ongetwijfeld een prachtfeestje geweest zijn, het enige wat ik nog weet is dat ik me ineens besefte dat ik een dansje aan het wagen was bij Dying fetus, en een stuk later op de avond nog een geniaal half uurtje in de partytent met shotjes wodka. Mijn volgende herrinering is dat ik naakt wakker wordt in mn bed de volgende ochtend. Zaterdag eigenlijk helemaal niks gezien, behalve Romnpeprop en Sinister, en zondags Aeon, Severe torture en Lock up. Tijdens Suffocation kreeg ik het koud, en ben ik maar naar bed gegaan. Vette shows van de bands die ik gezien heb, en nog 2 coole shirtjes en een cdtje gescoord |
|
Hehe, ik ben juist uít bed gegaan omdat het koud was. In de party tent was het veel warmer. Maar geniaal festival, ik heb het 3 van de 4 nachten licht zien worden Best nog veel bands gezien, en al had ik het van te voren nooit gedacht, dat varkensgekrijs is eigenlijk best gaaf. |
|
quote: =) |
|
Alle 33 de bands gezien Hoogtepunten Defeated Sanity, Prostitute, Lock Up, Waco Jesus en Human Rejection. En Suffocation stak hier nog ff gekwadrateerd bovenuit. Wat een fucking strakke liveband zeg, en eindelijk Souls to Deny live gehoord. Koning! Vomit the Soul viel me wel heel erg tegen maar dat was 1 van de enige. Goed veel bier gedronken (ik trek die 0,4l glazen goed trouwens!) en lol getrapt op de camping en in de partytent. Goed weekendje! |
|
Und wie bist du?Haben wir uns gesehen am Festival oder partyzelt? =) |
|
Bla |
|
Die 2 zoenende gasten zijn lelijk. Ik had er 2 voor me neus in de partyzelt,lekker en ook aan het bekken.en maar beweren dat ze geen homo waren ,just really good friends. =) |
|
Wat boeit dat nou, als mensen maar lief voor elkaar zijn! Ik zal ook es een lekker wijf voor jouw neus kussen! Bla |
|
Ik werd idd door 2 verschillende lekkere vrouwtjes gekust. Maar volgende x geen stiekeme foto's maken hoor.De tering!! =) |
|
Dus als vrouwen vrouwen kussen is het geil, en als mannen mannen kussen is dat vies? Waar heb ik dat toch eerder gehoord in de homofobe gemeenschap? Bla |
|
Tering, die griet die dr tieten laat zien. Als ik bandlid was zou ik mn stekker eruit trekken en naar huis gaan, hehe |
|
Dat ziet er goed uit, Mira, hoor! De volgende keer krijgen jij en Roel beide een kusje. |
|
quote: Nee juist niet.Ik bedoel alleen dat die gasten van jouw niet zo lekker waren als die van mij.Ik vind het juist uber geil als mannen met elkaar zoenen. Ik vind het ook grote onzin dat de meeste mensen walgen van zoenende mannen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2010 14:57] =) |
|
Oh sorry, mybitch! Bla |
|
Mira's bitch. Zie jou/jullie@Hellfest! =) |
|
quote: In de partytent heeft ze ze nog zo'n 100 keer laten zien |
|
Hmm gelukkig helemaal niet gezien. dat wijf lijkt op een griet die ook op Metalfest was.'s avonds bij de cocktailbar in de regen en met dr tieten lopen dansen.Van een hooibaal vallen in de modder en dr vriend maar constant aan dr arm trekken dat ze mee weg moest. Ik ben ook erg blij met me 2-ling maar ga ze echt niet in het openbaar showen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-06-2010 19:27] =) |
|
Eerste bands voor 2011 zijn bekend. GRAVE (SWE)*special 20th Anniversary set* PESTILENCE (NDL) THE ROTTED (UK) VOMITORY (SWE) DEVOURMENT (USA) KATALEPSY (RUS) NUCLEAR VOMIT (POL) INHUMATE (FRA) SUFFERAGE (GER) GOREZONE (GER) BLOODSOAKED (USA) http://www.deathfeast.de/de/deathnews.html Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ja had het gezien Aanwezig |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |