![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
Het was dus een soort live registratie en niet real time live. Vooraf erg opgewonden, achteraf was alleen dat laatste nummer echt gaaf. Hafgufa |
|||||||||
|
Volgens mij was het wel real time. |
|||||||||
|
Het uurtje staat nu online. bub |
|||||||||
|
Gisteren eens Valonielu beluisterd. Dat vond ik op het eerste gehoor geen sterke plaat. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Hopelijk deze keer wel. Mn favoriet denk ik toch wel. * ik ga er met klem vanuit dat gisteren dus niet de eerste keer was Doet me denken dat Oranssi een rare band voor me is. Het is maximaal m'n ding en ben altijd wel fan geweest. In de praktijk ben ik dan een korte tijd ontzettend fan van nieuw werk als het uitkomt. Aan de andere kant is Oranssi een band die ik niet doorlopend interessant blijf vinden. Shows bliezen me vroeger weg, maar de laatste keer op RB vond ik het ineens ultra gelikt en bijna 1 op 1 met het album. En die had z'n rondjes alweer een tijdje daarvoor gehad. Ik blijf erg benieuwd naar nieuw werk elke keer, maar het mystieke is er wel behoorlijk vanaf ofzo. Ik ervaar het nu meer zoals ik prog ervaar dan hoe ik psych of noise ervaar. Conclusie, rare snuiter hier. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 25-11-2025 9:55] |
|||||||||
|
quote:Jawel. Ik heb de muziekcollectie van Assie hier staan. Daar zat'ie tussen. Ik hoor nu veel albums die ik nog niet kende voorbijkomen. Oranssi P. heb ik jaren een beetje genegeerd. Sprak me niet zo aan. Ze afgelopen jaar twee keer live gezien; beide keren fenomenaal goed! Värähtelijä en Muuntautuja aangeschaft. Die vind ik beide wel gaaf. Ik vermoed dat ik Valonielu voorheen al wel eens online heb aangeklickt, dat dit album mij niet ligt, en de reden was dat ik de band verder ook niet had gecheckt. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Ah aight. Ging er zomaar vanuit dat je de discog wel op je netvlies had, my bad. En altijd legit als een plaat je niet ligt. Interessant dat het mn fav is. |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Heavy Metal |