|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom denk ik wel ff langs. FF spammen voor Sodom Metal, wat de week erop is |
|
Hehe gaaf hoe kvlt, de Walrus! Alleen kan ik niet... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vexillum is al stukken beter als victor |
|
Vexillum staat voor het romeinse vaandel dat in de voorste linies vocht. Degene die dat vaandel vast mocht houden moest zich in veel slagen bewezen hebben en kreeg een wolvenpels zodat die kracht op hem zou overgaan. Als dat niet trve ende kvlt is... |
|
nice! |
|
Hmm afwezig denk ik, tenzij het reistechnisch allemaal gaat lukken. |
|
Laat het reistechnisch maar lukken |
|
Als je nog een lichtwaus nodig hebt dan denk ik er even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jazeker, we hebben nog niemand, dus dan ben jij de main kandidaat |
|
quote:Dan hoef ik niet lang meer na te denken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah mooi, hoop dat er wat volk komt, want het is volgende week al en pas gisteren zag ik om de metalscombined de line-up staan en besloot ik maar ff een topicje te openen. |
|
jammer man, had graag ook even gekomen. ben in het platform aant werk, wij hebben left op podium, das 3fm bandje.. |
|
Naja, jou zie ik de 26e natuurlijk weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hoop het ook idd. Waarom is hier niet eerder reclame voor gemaakt dan? En van waar de keuze voor deze locatie, i.p.v. het Viadukt of Platformtheater of Simplon of zo? |
|
quote: Logeer technisch dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Goede vraag, ik heb verder helemaal niks met de organisatie hiervan te maken en het is idd nogal last-minute geregeld. Ik profileer me hier alleen als promotie-hoer, want zonder een ZM-topic heb je in Grunn toch een stuk minder mensen op een avondje volgens mij... @Zillah: Jij en Michiel komen dus ook gezellig langs? |
|
quote: Damn, als je dan toch zo nodig je bandnaam wilt veranderen waarom dan niet in iets unieks? Er bestaan al 2 bands met de naam Vexillum http://www.metal-archives.com/search.php?string=Vexillum&type=band Beetje een fail wel Merlijn. Ontopic: wel aanwezig weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Blame Richard, de zanger... Hij wilde per se voor het optreden een nieuwe naam (eigenlijk al voor Sodom Open Air) en dit was een naam waar we ons allemaal wel in konden vinden. Had verder geen research gedaan, maar ging ervan uit dat hij dat wel gedaan had (blijkbaar niet dus...) Ik weet het allemaal niet, boeit me nu eigenlijk ook niet. Wat voor naam we volgende week ook hebben, we gaan gewoon hard knallen Ontopic: tof dat je komt |
|
quote: Nou ik wel. Maar of Michiel ook mee komt is de vraag. Ik denk het wel Hij weet er alleen nog niets van. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Morgen alweer! Heb er zin in, is alweer lang geleden dat we in Groningen speelden |
|
Heb jullie sinds SMOA ook al niet meer gezien en die show aldaar vond ik VET !!! Tot vrijdag! |
|
Eindelijk weer een GMC. Van de partij www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Ander keertje |
|
In verband met de mexicaanse griep wordt Expulsion vervangen door Ortega. Http://www.myspace.com/ortegaband |
|
Dat meen je! Ik haal net mijn Expulsion shirt uit de wasmachine. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |